NAS does not respond correctly.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik heb een Buffalo linkstation dat verbonden is met het ethernet waar ook mijn PC mee verbonden is. Als ik in Firefox een verbinding via de URL probeer te krijgen met NAS dan krijg ik netjes zoals het hoort een instel scherm dat foor de NAS wordt gegenereerd. Als ik via WebAccess hetzelfde doe kan ik netjes in alle gegevens kijken, maar in de Netwerk Folder van mijn Windows 7 Premium 64 bit systeem kan het systeem niet meer terug vinden. evenmin als de samba server die kennelijk ook door het systeem gegeneerd wordt, dit in tegenstelling tot enige tijd geleden toen alles correct werkte en gewoon te zien was. In de gewone verkenner had ik een deel van de inhoud van de NAS de device letter X: gegeven. Deze kan ik nog wel zien , maar hij is rood afgekruist en er staat bij dat het pad niet gevonden word. Precies het moment waarop dit gebeurt is maar ik heb korte tijd geleden problemen met permissies gehad. Ik weet niet of dat ook hier een rol speelt

Nadat ik mee dan 24 uur mijn computer uitgezet had bleek dat op onverklaarbare wijze de betreffende netwerk entrees weer zicht baar waren in ik weer gewoon via de verkenner contact kon maken met mijn NAS.

Het lijkt inmiddels erop dat wanneer ik opnieuw opstarten uitvoer de NAS in "Netwerk" niet te zien is maar wanneer ik eerst uitzet en dan opnieuw start wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan