Navigatie op LG blijft achter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
271
Hi,

Misschien schijf ik deze vraag op de verkeerde plaats, maar ik weet niet of het nu aan mijn telefoon ligt, of aan de software en het gaat over navigatie. Dus als het ergens anders moet staan mijn excuses daar voor.

Het volgende; ik heb een LG Optimus 4X HD P880 daar op heb ik Sygic navigatie (gekocht). Dat werkte eerst goed (voor een lange periode), en nu niet meer. Op de site van Sygic heb ik gekeken of de instellingen goed staan en dat blijkt het geval. Probleem is dat als ik de navigatie gebruik dat ik dan dikwijls het water, de spoorlijn, het pompstation etc al voorbij ben als de navigatie dat pas laat zien. Hier, thuis, geen probleem, ik weet de weg. Straks op vakantie in Chili is dat een groter probleem, omdat ik verteld wordt dat ik af moet slaan als ik de kruising al over ben ;)

Als ik kijk bij de ontvangst van de satellieten dan heb ik er veel en is de nauwkeurigheid tussen de 6 en 3 meter. De afwijking op beeld is echter vele malen meer, tot op enkele honderden meters!

Ik heb ook eens gekeken wat google navigatie doet, en wat blijkt! Die doet het ook zo.

Dus wat zou er aan de hand kunnen zijn? Wie weet raad?
 
Dit ligt aan je telefoon. LG is een slecht merk als het om telefoons gaat. De GPS-ontvanger in je telefoon kan je plaats niet goed bepalen, hierdoor werkt je navigatie niet goed. Als je nog garantie hebt, moet je die claimen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan