NDS lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Voor zoonlief (verjaardag) een Nintendo dslite aangeschaft. vervolgens ook een R4 kaartje (van de computerbeurs)
Ik was al gebruiker van de GBA en supercard. Dat werkte perfect.
Gaat het met de nintendo ds lite idemdito? Heb je bijv. een stukje software nodig om de zaak te converteren naar bestanden die in de ds lite af te spelen zijn?
Volgens mijn info kun je e.e.a. rechtstreeks op je geheugenkaart zetten en direct afspelen, maar dat werkt in 1e instantie niet zo.
Kortom: Ik ben op zoek naar een goede en korte uitleg/site hoe ik bestanden op de R4 afgespeeld krijg?
Oh ja ik wil natuurlijk geen ruzie met Helpmij, dus hoop dat je mij toch kunt helpen zonder zaken kenbaar te maken die op helpmij niet kunnen.
Ik werk met eweka. Oh ja nog een vraag een emulator is toch een viewer en niet zo'n converteerprogramma die ik zoek of zit ik nu verkeerd?

bedankt alvast en goede feestadgen!

ds lite en r4

Patrick,

Heel erg bedankt voor je reactie en je hulp. Met name de Youtube uitleg was heel erg verhelderend!
Over die DSTT kaart: Als je alles van tevoren weet dan is het leven erg makkelijk. Ik ben denk ik te snel geweest met zn R4 kaartje te scoren....
Ik sta versteld van de mogelijkheden van zo'n dstt kaart. Zoonlief kan verder met spelletjes.. pappa zal ik voor zichzelf op termijn zo,n dstt kaart aanschaffen. ;)
Nogmaals erg bedankt en een fijne feestdagen toegewenst!!!!:thumb:

Patrick,

Heel erg bedankt voor je reactie en je hulp. Met name de Youtube uitleg was heel erg verhelderend!
Over die DSTT kaart: Als je alles van tevoren weet dan is het leven erg makkelijk. Ik ben denk ik te snel geweest met zn R4 kaartje te scoren....
Ik sta versteld van de mogelijkheden van zo'n dstt kaart. Zoonlief kan verder met spelletjes.. pappa zal ik voor zichzelf op termijn zo,n dstt kaart aanschaffen. ;)
Nogmaals erg bedankt en een fijne feestdagen toegewenst!!!!:thumb:

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik op het punt stond zo een R4 kaartje te bestellen. Echter door jouw vraag ging ik zoeken, en kwam tot de ontdekking van de DSTT kaart.

Bedankt hiervoor!!!:):)

EDIT: En dus gelijk besteld.

Hallo Heer Lewis,

Kan uw zoon ook spelletjes saven en daarna weer verder gaan ermee? Dat is ons namelijk nooit gelukt, vind het de miskoop van het jaar. Van ellende maar een 2ehands DS lite gekocht met R4, DAT werkt perfect, als ie niet kapot gaat althans haha

M vr gr.
Carla

Ik was al gebruiker van de GBA en supercard. Dat werkte perfect.
Gaat het met de nintendo ds lite idemdito? Heb je bijv. een stukje software nodig om de zaak te converteren naar bestanden die in de ds lite af te spelen zijn?
!

Dstt

Hoi;

Ik heb een hele goedkope site gevonden om DSTT kaarten voor je nintendo NDS te kopen..
kijk zelf maar even: www.lievergoedkoper.nl
overigens ook R4 kaarten

Laatst bewerkt:
Dat is het enige artikel

Dit is het enige artikel dat klopt dit omdat het een importeur is die acties houd van verschillende artikelen, is een betrouwbaar bedrijf hoor.

Ah oke, vroeg met me alleen af, hoor :-) Ik heb 2 R4 alleen helaas eentje met ex-veertje. Maar plakbandje werkt ook gelukkig.

Groetjes,
Carla

Dit is het enige artikel dat klopt dit omdat het een importeur is die acties houd van verschillende artikelen, is een betrouwbaar bedrijf hoor.

@ Henk

He bedankt voor de tip....!!

Mijn broer heeft ook een DS die last had van de zwaartekracht
en in meerdere delen uit elkaar viel :p:p

Groeten,

Remy

DSTT kaartje werkt perfect

Snap niet dat iedereen er zoveel problemen mee heeft, heb de mijne een paar maanden geleden bij www.xgadget.nl besteld en werkt sindsdien perfect. Alleen even googlen voor een handleiding :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan