Nederlandstalige handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
426
Kan iemand mij helpen aan een nederlandstalige handleiding Train Simulator?
 
Hoi vpw
Mag ik uit jouw verzoek opmaken dat jij een trein fanaat bent? Ook ik heb train sim aangeschaft en verschillende updates geïnstalleerd. Het is echter heel moeilijk om de updates te benoemen. Die website is (voor mij) heel onduidelijk. Ook anderen stellen treinstellen op het net beschikbaar maar na het installeren blijkt dat bv. de stroomafnemer de bovenleiding niet raakt. Heb jij dat soort problemen ook? Ik neem aan dat ik deze aanverwante vraag hier mag stellen.
 
trein fanaat/

hoi bazar,

ik vind het inderdaad een heel mooi spel. misschien dat ik het nog wel eens aanschaf. maar ik heb er nu geen geld voor. mijn neefje is op zoek naar een ned.talige handleiding. ik houd het liever bij anno 1503.

Bazar zei:
Hoi vpw
Mag ik uit jouw verzoek opmaken dat jij een trein fanaat bent? Ook ik heb train sim aangeschaft en verschillende updates geïnstalleerd. Het is echter heel moeilijk om de updates te benoemen. Die website is (voor mij) heel onduidelijk. Ook anderen stellen treinstellen op het net beschikbaar maar na het installeren blijkt dat bv. de stroomafnemer de bovenleiding niet raakt. Heb jij dat soort problemen ook? Ik neem aan dat ik deze aanverwante vraag hier mag stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan