need for speed carbon start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesfilius

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Op een laptop met Vista heb ik NFS Carbon geinstalleerd. De installatie ging zonder problemen. Bij het opstarten (laden) loopt het spel steeds op dezelfde plaats vast.
De laptop heeft 3 GB geheugen. De videokaart en de geluidskaart hebben de nieuwste drivers. Na het vastlopen heb ik DirectX10 geinstalleerd. Ook heb ik patch 1.4 voor NFS Carbon geinstalleerd. Niets helpt!
Wie weet nog raad?

Groeten,
Kees

Het programma geeft geen foutmelding. Het is bezig met laden en loopt dan op dezelfde plaats vast.
Systeemeisen voor het spel?:
systeem: XP
processor: 1,7 Ghz
geheugen: 512 MB RAM
harde schijf: 4,7 GB
dvd-rom: speler 8x
grafische kaart: 64 MB
geluidskaart: DirectX 9.0c-compatibel
DirectX: version 9.0c
Online multiplayer 512 Kbps or faster

Groeten,
Kees

Ik heb met pc wizard een uitgebreid overzicht gemaakt. Zie hiervoor de bijlage.

Groeten,
Kees

Bijlagen

Naar wat ik gezien heb is het een laptop.

Het nadeel is dat je laptop een onboard videokaart (videokaart op het moederbord) heeft, deze is niet krachtig genoeg om NFSC te draaien.

zoiezo raad ik af om te gamen op een laptop (zijn er niet voor gemaakt en dus ook niet krachtig genoeg). 2e is dat je videokaart en processor niet geschikt zijn voor games. Als je echt NFS Carbon wilt spelen zou ik sparen voor een goede computer. je kunt computers trouwens beter zelf in elkaar zetten dan ze kant en klaar te kopen. je kunt dan zelf de goede onderdelen erin zetten. Dus mijn advies is: koop een nieuwe comp, wel balen voor je maar het is niet anders. op zo'n laptop kun je gewoon niet gamen!!!

edit: kijk ff naar jouw systeem txt document van pc wizard en de systeemvereisten, dan kun je zien dat jouw computer niet voldoet!

heb je nog problemen of vragen stuur dan ff een PB

Laatst bewerkt:
Als je vista hebt is dat het probleem werkt namelijk niet op vista.
ik heb het probleem zeölf ook gehad.

luck7

NFS Carbon draait prima op Vista, zelfs op een 64BIT versie en een resolutie van 1680x1050.

Bedankt voor de reacties. Ik ga het spel maar te koop aanbieden.

Groeten,
Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan