Need for Speed Hot Pursuit lagt zonder reden.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet zo kinderachtig om zo te gaan beginnen (windowshelp kuch kuch)

maar goed.
Mij lijkt het dat er een andere videokaart in moet en een andere OS.

Maar ik praat toch alleen maar onzin (windowshelp kuch kuch)

Dono doe nu eens rustig en geef eens antwoord op mijn vraag het is duidelijk dat jij het aan de os met dual core ligt en ik zeg niet dat het onzin is ,maar de eisen zeggen toch wat anders en zoals de ts meld doet hij het ook op lage setings en dat is in mijn ogen vreemd .

Hoi,

Volgens deze moet het makkelijk kunnen mits dat de kaart niet in orde is ,en zijn je drivers up to date en welke voeding hangt er in en is in je eerste bericht je aanwezige pc hardware of de eisen?

De kaart is in orde, ik heb een 400 of 450 Watt voeding (weet ik zo even niet) en in het eerste bericht zijn mijn eigen specs.

Aan de videokaart ligt het denk ik niet, want bij NFS is het de recommended kaart van Nvidia, en bij Brink (die ik speel op medium-high zonder enige lag) is het de minimale Nvidia kaart...........

Hoi,

Je zou wat dono oppert spel eens opnieuw kunnen installeren en de drivers hoe zit het daarmee?

Opnieuw installeren zal ik gaan proberen.
De drivers van m'n videokaart zijn up to date, het enige nieuwere is een bèta, maar daar heb ik niet zo'n goeie ervaringen mee.......

Dono, niet om je aan te vallen maar ik vind het ook onzin wat je zegt (in dit geval over windows xp) ;)
Als het werkelijk waar zou zijn wat je zegt zou de TS niet Black Ops ed. op medium tot high settings kunnen draaien.
Verder denk ik ook dat je het spel eens opnieuw moet installeren

Laatst bewerkt:
Opnieuw installeren heeft niet gewerkt...
Schone installatie van Windows ook niet...

Is er nog een andere oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan