Need for Speed Most Wanted... beeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Schoen gezet.... en Sinterklaas heeft er een mooi pakje in achtergelaten, Need For Speed Most Wanted.
Werkt uitstekend. Mooie grapichs, goede gameplay, allemaal prima. Maar....

Het beeld ziet er nogal overbelicht uit. Ik bedoel, met name de lichte kleuren zijn veel te licht, waardoor je bijna de nieigng hebt met een zonnebril op achter je scherm te gaan zitten.
In de instellingen kan ik wel wat rommelen, maar zodra ik bij het onderdeel "beeld" kijk, krijg ik een opmerking over 2 EA logootjes die even helder moeten zijn. Nou... echt niet dus... oplossing volgens de aanwijzingen is om de belichting van de monitor (hardwarmatig dus)zodanig aan te passen, tot beide logootjes goed zichtbaar zijn.

Tjsa... vergeet het maar dus. Ten eerste lukt dat helemaal niet, ten tweede lijkt het mij niet de bedoeling dat je met de instellingen van je monitor gaat rommelen om de belichting fatsoenlijk te krijgen (immers, zodra ik het spel afsluit, kan ik alles weer terug zetten, omdat anders andere programma's weer niet normaal op het scherm komen)

Heeft iemand anders dat probleem ook, en hoe los ik het op?

Als het van belang is... mijn videokaart is een ASUS A9250 met 256MB RAM, CATALYST-drivers versie 5.12 Direct X 9.0c is geinstalleerd

Laatst bewerkt:
NFSMW is zoiezo een licht spel. Maar denk dat als het bij jou er erg licht uitziet dat het aan je videokaart kan liggen. Download de nieuwste drivers en kijk of hij het dna beter doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan