Need For Speed Most Wanted Demo

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Beste Helpmij Collega's

Ik heb hier te maken met een hele rare probleem,
ik heb namelijk het spel Need For Speed Most Wanted Demo gedownload (van verschillende sites),
eerste keer dat ik NFSMWDemo wilde installeren kreeg ik een hele vage bericht/error zie bijlage,
inderdaad ik kan niet verder met de installatie gaan omdat ik de DirectX 9.0c of hoger, niet op m'n PC-Systeem zich bevindt.
Nou dat klopt voor geen meter want die bevindt zich inderdaad wel op m'n PC-Systeem,
ik heb namelijk meerdere spellen erop staan, zoals,
BattleField 2, + BattleField 2 Demo, UT2004 Demo,
Need For Speed Underground 1, NBA Live 2005 en 2006,
Prince Of Persia Warrio Within, etc, etc,,,,
maar waarom wilt ie in hemelsnaam NFSMWDemo niet installeren, waar kan dit aan liggen,
en kan het kwaad om DirectX 9.0c weer erover heen te installeren, of hebben jullie misschien een oplossing,

m'n dank is groot,
alvast bedankt voor jullie moeite en hulp.

Bijlagen

• nfsmwdemo.jpg
    nfsmwdemo.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 157
welke grafische kaart heb je als je dit niet vind kan je everest downlloaden een handig proggramatje wrmee je kan zien wat je in je pc hebt steken n hed kan helemaal geen kwaad om directx opnieuw te installeren installeer ook is de nieuste windows updates

Als hij BF2 kan spelen zal het wel niet aan zn grafische kaart liggen.

Beste nemesis en EmAaErkA,
bedankt voor jullie snelle reacties,
maar helaas, everest geeft gewoon aan dat DirectX 9.0c zich bevindt op m'n PC, laatste updates van windows xp home zijn ook binnen, althans ik gebruik nog steeds SP1,
SP2 nee bedankt, alleen maar klachten negatieve reacties over gehoord, misschien ooit, maar nu zeker nog niet,,,,

ik heb trouwens andere spellen even getest om te installeren, geen probleem alles met gemak voltooid, installaties voltooid, maar NFSMWDemo lukt het gewoon niet, raar nadat ie die foutmelding althans bericht weergeeft dat je daarna niks meer verder kan doen, echt vaag, b.v dat je de keus hebt om DirectX over te slaan, echt raar,

maar er moet toch een manier zijn ????

alvast weer bedankt voor jullie moeite en hulp,,,,:thumb:

Sp2 alleen maar klachten over gehoord? Dan ben je volgens mij een van de weinigen want ik lees er hier op helpmij weinig negatiefs over. En meestal als je er nix over hoort dan is het wel goed, zolang er niet geklaagt wordt..

Heb je de nieuwste directx al geinstalleerd, mss dat het helpt
http://www.microsoft.com/windows/directx/

Laatst bewerkt:
Je bent trouwens niet de enigste met die error. Vond ergens dat iemand zn probleem opgelost was door de Compatability Mode op win2000 te zetten. Je zou het kunnen proberen..

Beste EmAaErkA,

Je bent trouwens niet de enigste met die error. Vond ergens dat iemand zn probleem opgelost was door de Compatability Mode op win2000 te zetten. Je zou het kunnen proberen..

wat bedoel je met Compatability Mode op win2000 te zetten. en kan je me misschien een link doorsturen waar je die ander error van die persoon hebt gevonden.

alvast bedankt :thumb:

De setup bestand met rechts aanklikken > eigenschappen > compatibiliteit.

Hier draait ie redelijk met Windows XP en SP2. Ik heb helaas wat last van schokken tijdens het spelen.:(

Beste crash & EmAaErkA, :thumb:

bedankt voor jullie moeite, het is me gelukt met de
De setup bestand met rechts aanklikken > eigenschappen > compatibiliteit.

nogmaals hartstikke bedankt,

een vraagje waarom naar de Win2000 Compatibiliteit, hoezo is dat, dit is iets wat ik niet wist dat dat kon,
gaarne meer uitleg als het mogelijk is Heren,

nogmaals bedankt, echt
:thumb:

De Compatibiliteits modus is om oudere programma's toch op Windows Xp te laten draaien.

Ik vind het alleen vreemd dat je deze demo in de compatibiliteit van Windows 2000 moet draaien. Deze game is net nieuw(moet nog uitkomen), dus lijkt me dat ie gewoon op Xp moet kunnen draaien.:confused:

Beetje vaag is het wel, hopelijk werkt het complete spel niet zo. Maar het is gelukt, have fun!

Zelfde probleem geldt ook voor het complete spel, hier staat versie 9c ook gewoon op de PC maar het spel zegt van niet.... :(

Niet relevante berichten verwijderd.

Daar dit een oud topic is, sluit ik em dan ook meteen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan