SickWithIt
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2005
Beste Helpmij Collega's
Ik heb hier te maken met een hele rare probleem,
ik heb namelijk het spel Need For Speed Most Wanted Demo gedownload (van verschillende sites),
eerste keer dat ik NFSMWDemo wilde installeren kreeg ik een hele vage bericht/error zie bijlage,
inderdaad ik kan niet verder met de installatie gaan omdat ik de DirectX 9.0c of hoger, niet op m'n PC-Systeem zich bevindt.
Nou dat klopt voor geen meter want die bevindt zich inderdaad wel op m'n PC-Systeem,
ik heb namelijk meerdere spellen erop staan, zoals,
BattleField 2, + BattleField 2 Demo, UT2004 Demo,
Need For Speed Underground 1, NBA Live 2005 en 2006,
Prince Of Persia Warrio Within, etc, etc,,,,
maar waarom wilt ie in hemelsnaam NFSMWDemo niet installeren, waar kan dit aan liggen,
en kan het kwaad om DirectX 9.0c weer erover heen te installeren, of hebben jullie misschien een oplossing,
m'n dank is groot,
alvast bedankt voor jullie moeite en hulp.
Ik heb hier te maken met een hele rare probleem,
ik heb namelijk het spel Need For Speed Most Wanted Demo gedownload (van verschillende sites),
eerste keer dat ik NFSMWDemo wilde installeren kreeg ik een hele vage bericht/error zie bijlage,
inderdaad ik kan niet verder met de installatie gaan omdat ik de DirectX 9.0c of hoger, niet op m'n PC-Systeem zich bevindt.
Nou dat klopt voor geen meter want die bevindt zich inderdaad wel op m'n PC-Systeem,
ik heb namelijk meerdere spellen erop staan, zoals,
BattleField 2, + BattleField 2 Demo, UT2004 Demo,
Need For Speed Underground 1, NBA Live 2005 en 2006,
Prince Of Persia Warrio Within, etc, etc,,,,
maar waarom wilt ie in hemelsnaam NFSMWDemo niet installeren, waar kan dit aan liggen,
en kan het kwaad om DirectX 9.0c weer erover heen te installeren, of hebben jullie misschien een oplossing,
m'n dank is groot,
alvast bedankt voor jullie moeite en hulp.