Need for speed Undercover ( Reboots PC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Salucifer420

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
9
Hallo,

Ik heb even een vraagje betreffend het PC spel '' Need for speed Undercover ''
Ik was namelijk gisteren aan het spelen op het spel en plots ging men PC rebooten uit zichzelf,ik dacht misschien is het spel niet goed geinstalleerd,dus heb ik het hernieuw geinstalleerd,daarna bleek alles goed te gaan en heb ik enkele uren kunnen spelen,maar nu vandaag plots ben ik aan het racen en reboot men pc terug uitzichzelf.

Hopelijk weten jullie wat meer.

Mijn specs:

Intel Pentium Dual Core 2.81 Ghz
2 GB Ram
750 GB Harddrive
Nvidea Geforce 7600 GS < 8800 is normaal voorzien voor het spel maar bij mij loopt het lekker.
ABIT Moederbord SG-81
----------------------------------------

Alvast bedankt
 
Aan de eisen van het spel voldoe je zoals ik zie, niet op maximum, wel op minimum. Zou eventueel een temperatuur probleem kunnen zijn. Kan je eens kijken wat de temperaturen zijn nadat je een poosje gespeelt hebt?

En kijk voor de zekerheid even hier: www.canirunit.com

Daar kan je je pc testen tegen de eisen van het spel.
 
Hhmm, ben er niet zeker van of die 60 graden gezond zijn, maar daar zal iemand anders over moeten oordelen.

Zijn verder je drivers up to date? De nieuweste videokaart drivers zou misschien kunnen helpen. En wat was de uitslag van de test?
 
Need for speed Undercover bevind zich nog niet in de lijst bij canirunit.
De drivers zijn up to date.
 
Ik heb hem vorige week nog een maal uitgeblazen,en de videokaart is pas nieuw,werkt perfect.
Op de videokaart zit wel een ventilator en die draait,ik weet echt niet wat het probleem is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan