En daar ben ik dan weer eens een keertje.
Ik heb hetvolgende probleem.
Tot voor kort kon ik branden met NERO 5.
Zoals muziek, programma's en ga zo maar door.
Nu sinds kort doet deze het niet meer, vooral wat betreft de muziek.
Er is ongeveer een kleine 2 maanden geleden een hele nieuwe interne brander ingezet door SKY Computers, dus daar kan het nooit aan liggen.
Wat moet of kan ik nu doen om alles weer te krijgen zoals het voorheen was?
Ik heb geprobeerd met een systeemherstel, het verwijderen van alles wat maar met NERO te maken had, en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd.
Ik wordt hier wel zo verschrikkelijk moedeloos van.
Wie kan mij een tip geven?
Ik heb tot slot tot overmaat van ramp i.v.m. de muziek op nemen het programma: MUSICMATCH gekocht. Maar hier is het vervelende van dat hij alles in zijn programma zet, en de mediaplayer 9.0 van Windows dit niet meer herkent.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want anders kan ik nog beter het raam open zetten en het hele zaakje naar buiten keilen.
Ik zit echt flink te balen hier.
Groetjes;
Anachrome.
Ik heb hetvolgende probleem.
Tot voor kort kon ik branden met NERO 5.
Zoals muziek, programma's en ga zo maar door.
Nu sinds kort doet deze het niet meer, vooral wat betreft de muziek.
Er is ongeveer een kleine 2 maanden geleden een hele nieuwe interne brander ingezet door SKY Computers, dus daar kan het nooit aan liggen.
Wat moet of kan ik nu doen om alles weer te krijgen zoals het voorheen was?
Ik heb geprobeerd met een systeemherstel, het verwijderen van alles wat maar met NERO te maken had, en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd.
Ik wordt hier wel zo verschrikkelijk moedeloos van.
Wie kan mij een tip geven?
Ik heb tot slot tot overmaat van ramp i.v.m. de muziek op nemen het programma: MUSICMATCH gekocht. Maar hier is het vervelende van dat hij alles in zijn programma zet, en de mediaplayer 9.0 van Windows dit niet meer herkent.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want anders kan ik nog beter het raam open zetten en het hele zaakje naar buiten keilen.
Ik zit echt flink te balen hier.
Groetjes;
Anachrome.