Nero 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

anachrome

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
En daar ben ik dan weer eens een keertje.
Ik heb hetvolgende probleem.
Tot voor kort kon ik branden met NERO 5.
Zoals muziek, programma's en ga zo maar door.
Nu sinds kort doet deze het niet meer, vooral wat betreft de muziek.
Er is ongeveer een kleine 2 maanden geleden een hele nieuwe interne brander ingezet door SKY Computers, dus daar kan het nooit aan liggen.
Wat moet of kan ik nu doen om alles weer te krijgen zoals het voorheen was?
Ik heb geprobeerd met een systeemherstel, het verwijderen van alles wat maar met NERO te maken had, en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd.
Ik wordt hier wel zo verschrikkelijk moedeloos van.
Wie kan mij een tip geven?
Ik heb tot slot tot overmaat van ramp i.v.m. de muziek op nemen het programma: MUSICMATCH gekocht. Maar hier is het vervelende van dat hij alles in zijn programma zet, en de mediaplayer 9.0 van Windows dit niet meer herkent.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want anders kan ik nog beter het raam open zetten en het hele zaakje naar buiten keilen.
Ik zit echt flink te balen hier.
Groetjes;
Anachrome.

Die nieuwe brander is waarschijnlijk wel het probleem. Controleer je versie van Nero (volledige serienummer) en geef die met het merk van je brander. Of controleer zelf welke versie van Nero je moet hebben om je brander te kunnen gebruiken op www.ahead.de

nieuwste versie van nero? www.nero.com

deinstalleren, opnieuw installeren?

en je andere probleem, tja ik heb et programma niet maar volgens die site moet je het gewoon kunnen opslaan als mp3 file en dit kan je gewoon afspelen met windows media player 7 of hoger.

Caveman, bedankt voor de tip.
Na even gezocht te hebben heb ik hetvolgende gedownload: Fast CD-Burning Plug-in!
Maar of ik hier wat mee opschiet is punt twee.
Het vreemde vind ik wel, dat hij het tot voor kort ook deed met de nieuwe brander.
Ik heb gekeken welk merk de heren van SKY computers erin hebben gezet, maar dat kan ik niet vinden.
Ik zoek nog wel even door.
Ik hoor je misschien nog wel.
Nogmaals bedankt.
Groetjes;
Anachrome

Ja Sith Warrior, dat dacht ik ook, maar het bleek dus niet zo te zijn.
Maar goed, ik heb hem nou, en ik doe hem toch maar niet weg.
Ik heb hem opgeslagen op een cd-rom.
Want je weet maar nooit waar het goed voor is.
Ik zit er ook nog over na te denken om heel mijn computer opnieuw te installeren, misschien dat dat helpt.
De back ups heb ik al gemaakt.
Groetjes en bedankt;
Anachrome.

Niet branden

Normaal gesproken krijg je bij een retail versie van een brander ook de benodigde software mee.

Die software zou in ieder geval met je nieuwe brander moeten kunnen werken.

Aangezien je zegt dat ie voorheen wel goed functioneerde denk ik toch aan een software probleem.

De oorzaken kunnen legio zijn.

Je geeft aan dat je zelfs bereid bent om Windows opnieuw te installeren en volgens mij zal dat je probleem idd. oplossen.

Ik zeg niet dat dat de enige oplossing is maar wel de meest degelijke.

Suc6

Tron, ook jij bedankt voor de tips.
Nou ik heb ALLES eruit gegooid van NERO, en opnieuw geinstalleerd. Je voelt hem al aankomen, het werkt dus weer niet.
Om mij nou morgen netjes van de straat te houden, heb ik mij voorgenomen om hem helemaal opnieuw te gaan installeren.
Ik laat wel aan jullie weten of ik er dan wel in ben geslaagd om alles weer bij het oude te krijgen.
HG.
Ananchrome.

PS.
Sorry maar ik klikte op de verkeerde balk rechts onderin.
Dus als het goed is staat dit berichtje er nu 2x in.
1x als antwoord voor Tron en 1x als nieuw bericht. Maar dit laatste was zo niet bedoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan