nero 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ik heb foto’s in jpeg format met audio in een video gemaakt in WMM. Vervolgens geconverteerd naar avi en daarna in SVCD (mpeg) om via de DvD te kunnen afspelen. Daarna gebrand met Nero op een CD-r80. Dan kan er maar 33 minuten film op. Getracht op een DvD+RW te branden maar dat accepteert Nero niet. Is er een oplossing want 33 minuten is heel kort.

converteer de resolutie van jou filmpje naar een lagere waarde, kleiner betekend meer film

Dat dacht ik ook. maar een beschrijving geeft aan onder het kopje "Motion search precison" de waarde op "highest quality (very slow) te zetten. Wellicht is het in lowest enz. zeer slecht beeld op de tv.

Dat is dus de afweging die je moet gaan maken.

Lengte en mindere kwaliteit of
korter en goede kwaliteit.

Probeer eens wat uit op een RW zodat je kan kijken wat voor jou een acceptabele kwaliteit is

Als het niet op DvD kan, zal k een lagere waarde proberen. Bedankt voor je aanwijzingen

met welke Nero versie werk je, v.a. Nero 6 zou op DVD ook moeten kunnen

Dat heb ik gedaan met Nero express. Dat programma herkent alleen maar VOB bestanden. Dus lukt het niet.

Nog even een aanvulling op vorenstaande. Het is Nero 6 met updates (gekocht met Sony DVD-brander) maar accepteert de opdracht niet. Inmiddels het boek gekocht Nero 6 snelgids en de beschrijving loopt niet parallel met mijn programma. Is er een ander programma dat Svcd (mpeg) kan branden op een DVD?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan