Hallo, ik heb sinds kort een film gedownload (geen avi) maar alles compleet met menu en al dus wou ik hem ook gewoon in de woonkamer kunnen kijken alleen krijg ik het niet gebrand, heb ik nog speciale tools nodig of iets in die richting buiten nero ?
Ik gebruik natuurlijk DVD-R (4.7 G) maar daar kan het niet aan liggen momenteel.
Misschien dat ik alle zip bestandjes moet uitpakken (hoefde er maar 1 uit te pakken om het vanaf mijn computer te bekijken)
En als ik alles moet uitpakken moet ik dan *oke* drukken als hij vraagt of ik het wil laten vervangen of iets anders ?
Met nero ondernam ik de volgende stappen:
Rip and burn > Burn Video Disc > DVD > video files.
Bij avi deed ik:
Create and edit > Author, Edit and Capture Vid > Make DVD > DVD video maar dat ging allemaal goed.
Alvast bedankt.
Ik gebruik natuurlijk DVD-R (4.7 G) maar daar kan het niet aan liggen momenteel.
Misschien dat ik alle zip bestandjes moet uitpakken (hoefde er maar 1 uit te pakken om het vanaf mijn computer te bekijken)
En als ik alles moet uitpakken moet ik dan *oke* drukken als hij vraagt of ik het wil laten vervangen of iets anders ?
Met nero ondernam ik de volgende stappen:
Rip and burn > Burn Video Disc > DVD > video files.
Bij avi deed ik:
Create and edit > Author, Edit and Capture Vid > Make DVD > DVD video maar dat ging allemaal goed.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: