nero echt TE langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
ik ben op dit moment een svcd aan het maken. en dit doe ik gewoon in nero burning rom. Het was een gewoon avi bestand, en er zaten apart subs bij (hierover straks nog een vraagje) dit heb ik in nero burning rom gezet, svcd maken, en dan om het passend te maken heb ik user defined gedaan, en iets verkleind.

dan doe ik new, en zet ik het betreffende bestand erin, en dit zet ie dan natuurlijk eerst om, en dan branden, Maar dit omzetten duurt echt zo verschikklijke lang, had 3% klaar, en hij stond op 13 minuten. Ik snap dat het even duurt, maar dit is neem ik aan toch wel overdreven.
Ik heb even bij cpu gekeken, en dit stond op 100%:confused: dus dat zal ook wel de reden zijn, Maar hoe kan ik zorgen dat ie minder van dat geheugen wegpikt. En dan het liefst zonder je hardeschijven met slave en ...... te maken enzo, dat snap ik allemaal echt niet. Is er iets in nero zelf wat ik kan veranderen?

mijn 2e vraag: als ik dit bestand afspeel in medieplayer dankomt die ondertiteling hier in te staan idd, dus dat werkt, ( zitten er apart bij als btv files) maar neemt ie dit automatisch mee in nero burning rom? want ik kan het niet verslepen.

dan doe ik new, en zet ik het betreffende bestand erin, en dit zet ie dan natuurlijk eerst om, en dan branden, Maar dit omzetten duurt echt zo verschikklijke lang, had 3% klaar, en hij stond op 13 minuten. Ik snap dat het even duurt, maar dit is neem ik aan toch wel overdreven.
Ik heb even bij cpu gekeken, en dit stond op 100%:confused:

Het coderen kost tijd ja, en daar is de CPU 100% voor nodig. Ik schat dat jij een 900mhz hebt? Dit is gewoon een wilde gok, vertel maar even wat je hebt.

En nee, ondertiteling gaat niet automatisch mee.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door megabit

Ik schat dat jij een 900mhz hebt? Dit is gewoon een wilde gok, vertel maar even wat je hebt.

Als het om dezelfde pc gaat als in een andere vraag, dan is dit het systeem:

het is een packerd bell L exteme duo 5801 intell pentium 4. 2.8 ghz 512 mbram dus xp.

Dan vind ik dat Nero er inderdaad erg lang over doet.:confused:

[edit]Gaat dit keer over een andere pc lees ik hieronder:D [/edit]

Laatst bewerkt:
computer

ik zal even wat gegevens vertellen: maar 900 mhz,geen id, maar dit is wat ik heb:

laptop, packerd bell,
pentium 4- m cpu 1,80 ghz
kloksnelheid 1,04 ghz
192 mb-ram geheugen.
en 2 harde schijfen, 1 van 25 ongeveer en 1 van 120 ongeveer.

en hoe doe je dan de ondertiteling?

192 mb ram geheugen icm met 1.8 GHZ processor.

Dit is niet echt veel voor zware bewerkingen.
Dit zou best eens de oorzaak kunnen zijn denk ik.

Laatst bewerkt:
Re: computer

Geplaatst door Rened
ik zal even wat gegevens vertellen: maar 900 mhz,geen id, maar dit is wat ik heb:

laptop, packerd bell,
kloksnelheid 1,04 ghz
192 mb-ram geheugen.
en 2 harde schijfen, 1 van 25 ongeveer en 1 van 120 ongeveer.

en hoe doe je dan de ondertiteling?
had ik maar zo;n systeem haha

Re: computer

Geplaatst door Rened
kloksnelheid 1,04 ghz
192 mb-ram geheugen.
Als dit echt je klosnelheid is(1,04ghz) dan loopt je CPU te langzaam.:confused:

192mb geheugen is ook niet zoveel.

idd

is ook idd niet veel, maar laptop inmiddels al ruirm eenjaar oud, maargoed desondankt, normaal als je omzet naar normale vcd, doet ie 30 seconde tot 40 seconde per %.

en vind desondanks dat het te langzaam is.

Is het geen beter id voor me om het bestand in een ander programma om te zettennaar een svcd formaat.
en dat ik het dan brand in of nero express of alcohol120 ofzo. alleen wil ik nog wel evenweten hoe dat zit met die ondertiteling dan.

Ik verbaasde me eigenlijk meer om de kloksnelheid, die klopt niet, als je werkelijk een 1,8ghz cpu hebt.

Kijk eens hier voor uitleg ondertiteling.
http://wintips.filmt.nl/

kloksnelheid

ja ik vind het ook wel erg weinig, ik kan me herriineren dat er een tijdje terug iets van 1,76 stond,

kan ik iets doen om dit aan te passenmisschien.?

kloksnelheid

kijk eens in je bios ofdat hij nog op de juiste cpu staat,heb ik ook eens gehad was zonder reden versprongen van 133 naar 100 en was mijn kloksnelheid veranderd van 1,66 naar 1,22.
Groetjes.
Al Bundy.

Ik heb dan een 'gewone' pc met p4 1.8ghz en dan duurt het iets van 3 uur.

kloksnelheid

heb even mijn computer opnieuw opgestart, en nu is kloksnelheid 1,79 in plaats van 1,04 ofzo.

dus dan probeer ik het nu nog wel even te branden

Re: kloksnelheid

Geplaatst door Rened
heb even mijn computer opnieuw opgestart, en nu is kloksnelheid 1,79 in plaats van 1,04 ofzo.

dus dan probeer ik het nu nog wel even te branden

o ja, als ik nu nero aan zet, en mcaffee, dan staat er bij kloksnelheid opeens 592 staan.:S

maargoed ik ga wel ff geduld hebben met branden haha

Resolutie

Hoe hoger de resolutie hoe langer het renderen duurt.

Het snelst is VCD het traagste DVD.

Een film van twee uur doet er zo'n 12 uur over op DVD hoge resolutie.

Het is maar dat je het weet.

Eric.

mhz

net zei iemand dat de kloksnelheid te laag is, en dat ik iets kon kijken in bios ofzo, hoe kan ik dat doen, en wat kan ik dan veranderen en hoe???

bios

Om in je bios te geraken bij p4 ,herstart je de pc,en zodra die wil opstarten druk je del (delete) in zo zit je in je bios en kun je met de pijltjestoetsen en met + en - naar je cpu gaan.kijk of deze op 133 /133 staat.verder moet je de aanwijzingen volgen bv.esc,enter e.d.
Als je twijfels hebt over je pc kan je deze testen op de site www.pcpitstop.com gewoon inloggen en dan full test,is volkomen gratis,wel engels.
Groetjes.
Al Bundy

Re: bios

Geplaatst door albundy011
Om in je bios te geraken bij p4 ,herstart je de pc,en zodra die wil opstarten druk je del (delete)
Dit is niet speciaal bij een P4.
Dit is alleen afhankelijk van het moederbord en het Bios.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan