ik ben op dit moment een svcd aan het maken. en dit doe ik gewoon in nero burning rom. Het was een gewoon avi bestand, en er zaten apart subs bij (hierover straks nog een vraagje) dit heb ik in nero burning rom gezet, svcd maken, en dan om het passend te maken heb ik user defined gedaan, en iets verkleind.
dan doe ik new, en zet ik het betreffende bestand erin, en dit zet ie dan natuurlijk eerst om, en dan branden, Maar dit omzetten duurt echt zo verschikklijke lang, had 3% klaar, en hij stond op 13 minuten. Ik snap dat het even duurt, maar dit is neem ik aan toch wel overdreven.
Ik heb even bij cpu gekeken, en dit stond op 100%
dus dat zal ook wel de reden zijn, Maar hoe kan ik zorgen dat ie minder van dat geheugen wegpikt. En dan het liefst zonder je hardeschijven met slave en ...... te maken enzo, dat snap ik allemaal echt niet. Is er iets in nero zelf wat ik kan veranderen?
mijn 2e vraag: als ik dit bestand afspeel in medieplayer dankomt die ondertiteling hier in te staan idd, dus dat werkt, ( zitten er apart bij als btv files) maar neemt ie dit automatisch mee in nero burning rom? want ik kan het niet verslepen.
dan doe ik new, en zet ik het betreffende bestand erin, en dit zet ie dan natuurlijk eerst om, en dan branden, Maar dit omzetten duurt echt zo verschikklijke lang, had 3% klaar, en hij stond op 13 minuten. Ik snap dat het even duurt, maar dit is neem ik aan toch wel overdreven.
Ik heb even bij cpu gekeken, en dit stond op 100%

mijn 2e vraag: als ik dit bestand afspeel in medieplayer dankomt die ondertiteling hier in te staan idd, dus dat werkt, ( zitten er apart bij als btv files) maar neemt ie dit automatisch mee in nero burning rom? want ik kan het niet verslepen.