NERO: Meerdere kopieën branden, hoe??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn75

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2004
Hallo,

Ik probeer met NERO meerdere kopieën van één audio-cd te branden. Maar ik kan geen optie of instelling vinden waarmee ik meerdere kopieën van één bron-cd kan maken. Nu moet ik steeds pér cd, de cd opnieuw laten inlezen op de harde schijf, branden, verwijderen, en dan weer opnieuw.

Weet iemand hoe ik dit anders kan doen? Ik gebruik de gewone basisversie van Nero5.

Alvast bedankt!

Groeten, Martijn

Waarom kies je dan niet de optie "on the fly". Dan kopieert hij de cd niet eerst naar de harde schijf. Dan gaat het rechtstreeks.

(wel zorgen dat je de pc niet te "zwaar" gebruikt op dat moment)

Ik zou eerst een image maken van de CD en van daaruit verder werken.

Geplaatst door Tiborv
Ik zou eerst een image maken van de CD en van daaruit verder werken.

doen wat Tiborv schrijft: En zodra je op burn hebt gedrukt kan je in dat veld bij Number of Copies het aantal invullen hoeveel je er nodig hebt

Bedankt voor je reactie.

Maar: On the fly kopieëren duurt in dit geval bij mij een minuut of 18. Dit is voor mij dus geen echte tijdwinst, want het eerst naar mijn harde schijf laten kopieëren kost ook een minuut of 10, waarna het op cd branden nog eens 8 minuten kost.

Is het mogelijk om de orginele cd één keer te laten inlezen (zgn "image"?), en vanuit daar meerdere kopieën te maken?

Tiborv, is dit wat jij bedoelt? kun je misschien uitleggen hoe ik dat kan doen met Nero?

Gr Martijn

bandit123, ik kan dus nergens de optie "number of copies" of iets dergelijks vinden. Ik werk nu met de wizard 'cd kopiëren'.

Is Burning rom een brandprogramma? Of is het een onderdeel van Nero?

Heb je ervaring met Nero?

Burning rom krijg je, als je niet via de wizard werkt.

Bedankt, probleem opgelost. Als ik de wizard eerst afsluit, heb ik toegang tot de opties die ik zocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan