Nero ziet alleen image recorder???

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Hallo luitjes,

Ik wil met nero gewoon wat bestanden branden als back-up.
Het probleem is dat Nero alleen nog maar een image recorder ziet.
Bij properties staat ook alleen een DVD rom iso.
Weet iemand hoe ik mijn dvd brander ergens kan activeren.

Alvast bedankt voor de reacties.

Rob
 
Heb je al een serienummer ingevuld bij nero.
Welke versie gebruik je.
 
Geplaatst door puppie
Heb je al een serienummer ingevuld bij nero.
Welke versie gebruik je.

serienummer heb ik ingevuld.
versie is 6,3,0,0
ook bij de bovenste tips gekeken, asci werkt correct wordt aangegeven.

Net even de computer geherstart, het leek erop dat alles werkt, ik kon ook weer kiezen uit de brander.
Ik wil echter een DVD bestand branden, maar niet als DVD maar gewoon als dataschijf, dus met de vob bestanden.
Ik krijg dan de melding dat het geen video schijf wordt, dat weet ik prima, ik wil gewoon de data backuppen.
Daarna ziet nero alleen nog een image recorder en kan er ook nergens meer een dvd recorder gevonden worden.
Ik ga weer even herstarten_&#$%(&%$_&%$
 
opgelost

HP brandprogramma dat bij de brander zat geinstalleerd en geherstart, want ik was Nero zat.
Echter het brand programma zag de brander wel en startte ook met branden, maar gaf na een paar minuten toch een foutmelding.
Wat bleek, de DVD schijf was mogelijk beschadigd of te snel voor een brander die alleen maar 2.4 snelheid kan branden.
Ik denk dat de RW+ schijf beschadigd was, aangezien er al eerder mee gebrand was.
Nieuwe schijf erin en tevens Nero nogmaals bekeken..........en ja hoor, die zag de brander nu ook weer en zelfs het VOB bestand heeft hij gebrand als data dvd.
Alles lijkt weer te werken.
Waarschijnlijk combinatie van drivers en stukke dvd geweest.
Bedankt voor alle info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan