nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter g.k
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

g.k

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
als ik nero opstart met smart start weet ik niet welke funktie ik moet nemen voor een paar foto te branden op schijfje

Enkel om op pc af te spelen, ga over het papiertje en klik "data cd maken" en voeg daarna al je bestanden in, in nero express, of als je al wat vertrouwder bent met nero in nero burning rom. Als je er dan voor kiest om je cd niet te sluiten, zorg dat bij het laatste venster (zie screenshot) het eerste selectievakje staat aangeduid, want dan kan je op een andere keer nog eens verder branden op dezelfde cd.

Wil je het ook kunnen zien op een DVD-speler, dan kan je eens kijken of je DVD-speler gewone foto's ondersteund (JPG enzo) en gewoon zoals hierboven branden.

Ondersteund hij enkel video cd, dan moet je video cd nemen door op het filmstrookje te gaan staan en dan video cd te nemen, je foto's worden dan dat-bestanden die door een dvd-speler kunnen worden afgespeeld (door de meesten toch) Verwijder je originele bestanden dan niet, want met DAT bestanden kan je computer niet veel aanvangen.

screenshot vergeten, lomp van me...

Bijlagen

• burning.gif
    burning.gif
    19,3 KB · Weergaven: 38
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan