nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

achmea

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Berichten
35
Als ik een DVD wil branden krijg ik op mijn scherm te zien:

"Nero Burning bevat een bekend compatibiliteitsprobleem met deze versie van Windows. Neem contact op met Ahead Software."
De versie die ik op deze computer heb is 6.00.22d
Ik heb de originele cd er weerop gezet doch ik krijg nog steeds de eerder genoemde opmerking.
Ik ben al wel naar de genoemde site geweest, doch ik kan zo niet nagaan wat ik moet doen. Heeft iemand een idee?
Overigens heb ik wel getracht een DVD te branden. de computer geeft wel aan dat hij aan het branden is en vervolgens geeft ie ook aan dat he brandproces is voltooid, doch als ik dan de gebrande versie afspeel, staat er niets op.

Dank
 
Toen ik mijn DVD-brander kocht kreeg ik er de laatste nieuwe versie van Nero erbij.
Oude (werkende) versie eraf gegooid en nieuwe geinstalleerd maar ..... niets werkte nog :(

Ik heb eerst alle update moeten installeren vanop de website pas dan werkte alles weer normaal terwijl je van een bijgeleverde CD-rom toch kan verwachten dat die werkt :cool:

Probeer eerst de updates, pc herstarten en "bidden" maar ... :D
 
Met de nieuwste nero 6.x ken ik geen problemen.

Haal hier de updates voor Nero en installeer die. Vergeet niet om ook daarna het bijbehorende language pack te downloaden en te installeren, als je niet de Engelse versie hebt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan