.net framework instalatie mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

luca123

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
hoi,
mijn computer kan het .net framework niet instaleren omdat er een fout in het systeem zit. kan iemand mij helpen? anders kan ik geen nieeuwe spelentjes spelen.

groetjes luca

geeft hij een foutcode zo ja welke?

wat is je systeem?
welke .net framework er zijn er een aantal
doe je het via windows update of installeer je hem handmatig

name100

heb je er vorige framework installaties op staan? zou ik eerst die verwijderen en dan opnieuw proberen handmatig de 3.5 + 3.5 sp1 te installeren..
en als hij dat nog niet doet, moet je natuurlijk wel weten welke fout er in je systeem zit..
als je het al weet graag vermelden..

.net keyframe

de .net keyframe is 4.0 die ik probeer te installeren. en ik heb het oude verwijderd en de nieuwe ge-intalleert handmatig en via windows update. maar het de fout is dat er een bestand vast zit in mijn systeem. kunnen jullie mij nu helpen.

wat bedoel je precies met er zit een bestand vast heeft deze een naam zo ja welke?

een fout

het is een onherstelbare fout in het systeem!!!!! wat moet ik doen? :shocked::shocked:

Beste Luca,
je zult echt iets meer details moeten geven willen wij hier iets mee kunnen beginnen.
Als je een som maakt, en je zegt 2 plus 2 = 5 dan is het niet zo ingewikkeld, maar bij computerproblemen zit het echt iets anders in elkaar.
Wij willen je graag helpen maar moeten echt iets meer weten dan "het is een onherstelbare fout"
Staan er bij die melding enige details, cijfers o.i.d. ?

fout

volgens mij is het een msi bestand ofzo. want er staat niet zo veel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan