NET. Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
398
Dag allemaal,

Ik heb herhaaldelijk problemen met updates voor Microsoft. Net Framework, ook nu weer.
Uiteindelijk heb ik met Revo uninstaller alles weer verwijderd.

Waar heb ik Net Framework eigenlijk voor nodig ?

groet van Amaldo
 
Een hele hoop applicaties maken er gebruik van. Het is een verzameling onderdelen die gebruikt worden om applicaties mee te sxhrijven
 
Microsoft.Net Framework

Ik heb inmiddels versie 4 van Framework weer geinstalleerd, maar heb weer dezelfde problemen: de updates KB2478663 en KB2518870 mislukken ( worden niet geinstalleerd).
Wie helpt me verder.

groet van Amaldo
 
Net.Framework

Gedaan!
WindowInstaller meldt dat de functie die ik wil gebruiken zich op een netwerkbron bevindt die niet beschikbaar is. Probeer opnieuw of kies het pad naar de map met installatiepakket netfx_CoreLP_x86.msi
Verder een verwijzing naar bron D:\017cac4b8211f0c2511f/
Zowel netfx_CoreLP_x86.msi als 017cac4b8211f0c2511f niet op de pc te vinden.
Deze melding niet alleen bij repareren, maar ook bij verwijderen van de computer. Vandaar dat ik Revouninstaller heb gebruikt in de hoop dat alles verwijderd werd en er later niet naar gezocht zou worden.

groet van Amaldo
 
Dag Wampier
Had ik al eens geprobeerd. Toch weer opnieuw geprobeerd. Volgende meldingen:
NDP40-KB2518870-IA64.exe40.4MB Niet van toepassing of geblokkeerd.
NDP40-KB2518870-x64.exe33.4MB Niet van toepassing of geblokkeerd
NDP40-KB2518870-x86.exe18.1MB Mislukt.
Voor KB2478663 geldt hetzelfde.

Heb wat verder gezocht, kom bij c:\windows\Microsift.Net\framework\v4.0.30319\SetupCache\ wel Client Extended of ExtendedLP tegen maar geen ClientLP. Dat geldt ook voor netfx_corelp_x86.msi
Nog wat setup bestanden uitgeprobeerd maar helaas.

groet van Amaldo
 
Hallo Amaldo, toch nog even een vraagje (als je probleem nog niet is opgelost): welke versie van Windows gebruik je?
 
Framework

Dag Mumzel,

Ik gebruik Windows 7 Enterprise
Mijn probleem is nog niet opgelost. Ik heb allerlei registercleaners gebruikt, de Fix van Microsoft, maar niets.
Ik heb de update nu maar verborgen.

Wat verder wel opviel is dat bij het deinstalleren op een gegeven moment naar netfx_CoreLP_x86.msi
gezocht werd en dit niet gevondebn werd. Vandaar dat ik ook allerlei registercleaners heb gebruikt om alle resten op te ruimen. Maar na het opnieuw installeren wordt de zelfde update aangeboden en de installatie mislukt keer op keer.

groet van Amaldo
 
Het enige wat ik op internet heb kunnen vinden is dat coreLP te maken heeft met LanguagePack.... Dus het LanguagePack van Microsoft .net framework. Ben je al wat opgeschoten ondertussen?
 
Net.Framework

Dag Mumzel,

Vandaag
KB2656351: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86
en
Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 3.5.1 op Windows 7 SP1 x86 (KB2656356)
geinstalleerd.
Misschien is met het verbergen van de update die zich niet liet installeren het probleem "opgelost", want verder heb ik geen problemen of foutmeldingen.
Beste wensen voor 2012 en een groet van Amaldo
 
:thumb: Ook de beste wensen en een probleemloos 2012 !
 
ps. Mocht het probleem wegblijven, zet je de vraag dan even op opgelost?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan