.NET vs MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

sephiroth

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Vervelend ! Elke keer ik opstart word ik automatisch aangemelde via .NET messenger (ik sie hier niets van op takenbalk), als ik dan msn6.1 open dan krijg ik de melding " je bent afgelogd bij .NET messenger omdat je al op nieuwe locatie aangemeld bent'. Ik wil niet dat bij het opstarten die .net mij automatich inlogd, ik wil dit zelf via msn kunnen regelen ?

Weet iemand hoe ik dit flik ? :o
Seph

Messenger Disable verwijderd of disabled Windows Messenger (.net) (zelf kiezen of je het wilt verwijderen of alleen uitschakelen :)

je kunt ook in MSN Mess. onder *extra en dan *opties... klikken op tabblad *algemeen.
Dan bij *aanmelden vinkje weghalen bij de optie automatisch aanmelden, dan *ok.
Werkt bij mij prima (ik kreeg er ook een sik van, maar wil Mess. wel vaak kunnen gebruiken)

Laatst bewerkt:
wat bij mij goed werkt, maar is vast niet de mooiste manier:

[start] [uitvoeren] msconfig [enter]

(dus tiep msconfig in, druk op enter)

tabje [startup] (of een Nederlandse vertaling...)

vink je msnmsgr uit....

en als je toch bezig bent, de rest van de rotzooi die automatisch start en je niet nodig hebt... office crap enzo... probeer maar wat, je kan het toch gewoon weer aanzetten...

Stom toevallig:
Ik ben aan het zoeken op dit forum omdat mijn Outlook Express 6 zo tra-a-a-ag opstart; blijkt dat te kunnen komen door een disabled of niet geopende Messenger!
Je bent dus gewaarschuwd.
Wil je er meer over weten, hier is wat leesvoer:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=166420

In de sectie Outlook Express staat nog veel meer over dit onderwerp.

Open je MSN messenger scherm Klik op:"Klik hier om je aan te melden onder een andere account".
Vul dan bij e-mailadres een grappig zelfbedacht adres in ...ik heb hier bijvoorbeeld staan: "maakikzelfweluit@hotmail.com" en dan een wachtwoord wat je ook uit je mouw schudt. Let er wel op dat er een vinkje staat bij "meld mij automatisch aan".
Gevolg is dat het aanmelden niet lukt en jij gewoon weer het venstertje kan openen als jij dat wilt en dan het goede mailadres invuld en je wachtwoord , en natuurlijk weer even het vinkje weghalen anders kan je weer overnieuw beginnen! Werkt prima en je maakt het weer lekker zelf uit wanneer je inlogd.....!:)

grz Anja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan