Gimli
Verenigingslid
- Lid geworden
- 5 aug 2001
- Berichten
- 1.192
De persoon die op de kpn website kan inloggen (meestal de persoon die het abonnement betaalt) kan via de kpn website emailadressen aanmaken en/of verwijderen.
De persoon die op de kpn website kan inloggen heeft nooit de moeite gedaan om die site te bezoeken, dus ik kan me niet voorstellen dat ie er iets aan veranderd heeft.
Behalve het primaire emailadres, dat kan niet worden verwijderd.
Dat idee heb ik ook, want ik gebruik al tien jaar hetzelfde wachtwoord.
Nou is degene die z'n email adres kwijt is ook niet de snuggerste.
't Verhaal wat ik krijg is dat ie bij de email aanvraag een emailadres en wachtwoord heeft gekregen, wat ik dus gebruik om in te loggen. Maar het tegenstrijdige is, dat ie nooit een wachtwoord hoefde in te vullen om in outlook express toegang te krijgen.
Al met al nogal een raar verhaal. Ik kan wel naar de website van KPN gaan, maar zodra ik het wachtwoord wil veranderen vragen ze eerst om het oude wachtwoord, wat niet werkt.
Vroeger kon ik via de telefoon naar de technische dienst bellen en werden vragen nog beantwoord.
Tegenwoordig is er alleen een website, waar "gedupeerden" met elkaar kunnen chatten, wat dus vaak ook niks oplost.
Begrijp me goed, ik heb niet de bedoeling om de getroubleerde ergenis aan de dag te leggen van de huidige automatisering. Ik probeer alleen vat te krijgen op een bestaand probleem, zodat ik het inzicht verwerf om er mee om te gaan. Het installeren van WinXp om er internet op te krijgen was al zo'n raar fenomeen.
met vriendelijke groeten,
Rien.