Net werk verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
De persoon die op de kpn website kan inloggen (meestal de persoon die het abonnement betaalt) kan via de kpn website emailadressen aanmaken en/of verwijderen.

De persoon die op de kpn website kan inloggen heeft nooit de moeite gedaan om die site te bezoeken, dus ik kan me niet voorstellen dat ie er iets aan veranderd heeft.

Behalve het primaire emailadres, dat kan niet worden verwijderd.

Dat idee heb ik ook, want ik gebruik al tien jaar hetzelfde wachtwoord.
Nou is degene die z'n email adres kwijt is ook niet de snuggerste.
't Verhaal wat ik krijg is dat ie bij de email aanvraag een emailadres en wachtwoord heeft gekregen, wat ik dus gebruik om in te loggen. Maar het tegenstrijdige is, dat ie nooit een wachtwoord hoefde in te vullen om in outlook express toegang te krijgen.

Al met al nogal een raar verhaal. Ik kan wel naar de website van KPN gaan, maar zodra ik het wachtwoord wil veranderen vragen ze eerst om het oude wachtwoord, wat niet werkt.
Vroeger kon ik via de telefoon naar de technische dienst bellen en werden vragen nog beantwoord.
Tegenwoordig is er alleen een website, waar "gedupeerden" met elkaar kunnen chatten, wat dus vaak ook niks oplost.

Begrijp me goed, ik heb niet de bedoeling om de getroubleerde ergenis aan de dag te leggen van de huidige automatisering. Ik probeer alleen vat te krijgen op een bestaand probleem, zodat ik het inzicht verwerf om er mee om te gaan. Het installeren van WinXp om er internet op te krijgen was al zo'n raar fenomeen.

met vriendelijke groeten,
:)
Rien.
 
Maar het tegenstrijdige is, dat ie nooit een wachtwoord hoefde in te vullen om in outlook express toegang te krijgen.
Emailadres én wachtwoord zijn beslist door iemand ooit ingevuld in Outlook Express (dit moet van kpn) en daarbij is het hokje "Onthoud deze inlog gegevens" aangevinkt.

Logisch geeft kpn geen gebruikersnaam en/of wachtwoord want dan zou ik het ook kunnen opvragen :)

Als je ergens in de kpn papieren het KPN-ID / KPN klantnummer kan vinden (misschien op een nota) dan kan je hiermee verder
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

Ik probeer alleen vat te krijgen op een bestaand probleem
Alles staat of valt met een goede administratie. Altijd alle inlog gegevens goed opbergen (maar daar heb je nu nix aan).

Vraagje: is het abonnement tussentijds een keer gestopt en daarna opnieuw afgesloten?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan