Marlies0809
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 okt 2006
beste mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb sinds kort een nieuwe kamer en daar is een draadloos netwerk.
Maar mijn laptop (win XP prof.) kan geen verbinding maken hiermee.
Netwerkkaart sweex lw141
geen firewall e.d.
Het signaal van het netwerk wordt goed ontvangen (ongveer 80%) maar ik kan geen verbinding maken hiermee. Als ik op verbinding maken klik en de webcode invoer wordt er wel geprobeerd om een verbinding te maken maar dan krijg ik na 2 minuten proberen de melding dat het niet lukt omdat er mogelijk een storing in de radioverbinding(?) is of dat het netwerk mij niet accepteert.
De router staat bij mijn benedenburen en die is van Assus.
Ik hoor van veel mensen dat er dan waarschijnlijk een beveiliging in de router zit, klopt dit? en hoe kan ik dit dan oplossen?
Alvast super bedankt
Ik heb sinds kort een nieuwe kamer en daar is een draadloos netwerk.
Maar mijn laptop (win XP prof.) kan geen verbinding maken hiermee.
Netwerkkaart sweex lw141
geen firewall e.d.
Het signaal van het netwerk wordt goed ontvangen (ongveer 80%) maar ik kan geen verbinding maken hiermee. Als ik op verbinding maken klik en de webcode invoer wordt er wel geprobeerd om een verbinding te maken maar dan krijg ik na 2 minuten proberen de melding dat het niet lukt omdat er mogelijk een storing in de radioverbinding(?) is of dat het netwerk mij niet accepteert.
De router staat bij mijn benedenburen en die is van Assus.
Ik hoor van veel mensen dat er dan waarschijnlijk een beveiliging in de router zit, klopt dit? en hoe kan ik dit dan oplossen?
Alvast super bedankt