Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door DENNIS90
Sorry hoor, maar ik volg je niet meer.
Heb je het tegen mij(Dennis) of tegen Breezer?
Dennis.
Ik heb dit bericht nog eens nagelezen, nu begrijp ik het.Geplaatst door h.hijma
Hier breez ff
Ik heb de ip instellingen handmatig ingesteld en het werkte gewoon.. automatisch daarintegen niet.. best raar maar het werkt nu![]()
Geplaatst door DENNIS90
Beste H.Hijma en Breezer,
Het is mij nu volkomen duidelijker geworden. Inderdaad heb ik van jou(Hijma) een mail ontvangen. Van nature ben ik eenmaal niet zo erg dol op e-mails, vandaar dat ik eigenlijk nooit naar mijn mail-box kijk. Natuurlijk wel die van mijn eigen werk.
H.Hijma, ik bewonder je zeer vanwege het feit dat je mij zo vertrouwt. Wil je dan aub je (gevoelige) gegevens per onmiddelijk veranderen? Ik heb de door jou verschafte informatie helemaal niet nodig om het probleem te kunnen oplossen. Maar bedankt in ieder geval.
Heb een vraag aan jou Hijma: Werkt alles nu?
Dennis.
P.S. even mijn bericht aanpassen: Ik bedoel die informatie in jouw mail v.w.b. de toegang moet je veranderen. Ik hoef dat echt niet te weten.
Ja, ik zeg het ter wille van je veiligheid hoor.Je router kunt immers zo ingesteld staan, dat mensen van buitenaf het kunnen benaderen/manipuleren. Tenzij dat ene gegeven ook bij hen bekend is.Geplaatst door h.hijma
Oh dat boeit me eigenlijk niet, en het werkt meestal toch niet trouwens,
Helemaal niet erg. Aan de andere kant best grappig.Geplaatst door h.hijma
offtopic: ik snap je verwarring Dennis / breezer / jij / Melvin, sorry maar daar kan ik ook niets aan doen. ;p
Nee, dat is niet nodig!Geplaatst door h.hijma
Ik zet wel es alleen de gateway aan (dat moet ook niet nodig zijn, maar ja...) :evil:
Klik op je Lan-verbinding en druk op de Del-toets. bevestig de vraag, dat de verbinding verwijderd moet worden.Geplaatst door h.hijma
ja maar ik kan 'm niet verwijderen
Nee, dat hoeft niet. Hierboven staat hoe je het moet doen.Geplaatst door h.hijma
Misschien in veilige modus, ff proberen
Rustig blijven doet wonderen. (ha ha ha)Geplaatst door h.hijma
Wil ooooook niet, grrrr.....![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.