Netwerkadapters/kaart drivers zijn beschadigd/verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke xD succes

ik ben even weg vor een uur of 2, reageer maar gewoon, lees het straks wel :)

Laatst bewerkt:
OK OK OKEEEJ DAMNNNNN
CCleaner gedaan, register beetje aangepast. Stonden wat loze registerfiles in maar geen enkele met betrekking tot de drivers. Okeej ik zoek nog ff verder;)

als je nou in het register zoekt naar de dingen voor de netwerk adapter en dat eerst back-uped en dan weg haald, reboot en dan opnieuw installeren. (wel eerst drivers weghalen en cccleaner draaien enzo)

OKeej log gemaakt, boemveel data nu! Wat is belangrijk en wat niet? Dan post ik het even, om alles te lezen zitten we hier volgend jaar nog. Ik ga nu ook nog ff in het register kijken of daar nog wat interessants te vinden is:D

Ja welke dingen moeten van de log gepost worden?? Welke niet en welke wel? Want vast niet alles, het is erg veel:p Nog bezig met het register trouwens

oke, uhh plak het ff in een text document en post dat ff xD gewoon alles :thumb:

Okeej heb nu ook het register ingezien. Daar waar netwerk keys horen te staan staat niks. Totaal leeg. Dus ze zijn goed verwijderd lijkt het. Het kan zijn dat het ergens anders staat maar dat kan ik niet vinden dan. Het ligt dus nog ergens anders aan. Word jij nog wijs uit die log bestanden??

nee, is volgens mij allemaal goed. heb je geen virrussen op je pc, die de drivers kapot maken? lijkt me sterk als er verder niks aan de hand is maar zou kunnen...

Ik heb net een volledige scan weer gedaan met nod32 van norton. Hij had een paar trojans gevonden, staan in quarantaine. Maar aan trojans heb je niks als je geen internet hebt:p
Ow ik heb ze ook al verwijderd. Dus daar ligt het niet aan. Maar wel waaraan. Ik heb er nog wel een installatieprogramma opstaan van intel zelf, maar daar heb je de cd-rom bij nodig. Die kan ik dus niet vinden. Ze zeggen daar nog wel van dat het kan liggen aan de plug and play instellingen van het BIOS. Dat moet uit staan ofso, omdat anders die drivers niet pakken. Mijn vraag hoe verander je dat in BIOS en werkt dit ook echt zonder andere problemen te krijgen?

als je het uitzet maakt niet zoveel uit, kan je gewoon: del drukken bij opstarten dan even rondkijken bij de instellingen.

Okeej ga ik dat ff proberen en dan alles opnieuw installeren: fingers crossed again! wil er nu ook wel af zijn zeg:p

succes :)
ja lijkt me ook, ik had eerst ook geen internet ook allemaal problemen heeeeeel vervelend xD

Okeej, BIOS plug and play staat nu uit. Dat is gelukt. Heb ik die driver weer opnieuw geinstalleerd van Intel PRO/100, plaatst die alle bestanden, maar na afloop weer de melding: stuurprogramma beschadigd. Maar ik weet misschien waar de fout zit. In dat zelfde installatieprogramma van net van Intel staan nu 2 chipsets van intel weergegeven terwijl ik maar een heb. Bij de ene staat alleen de driver, met als fout kan de adapter niet vinden. En bij de ander staat de adapter: kan de driver niet vinden. DUSSS die 2 moeten bij elkaar!! Hoe doe ik dat?? Kan ik in apparaatbeheer hiervoor kiezen?? En waarom kan ik niet eerst ook die adapter weghalen:D Misschien moet de computerkast nog wel open ghehe:P

een uitschakelen en bij de ander de drivers installeren of andrsom? :)

Okeej dat werkt dus niet. Het blijkt dat er standaard een blijft staan als je alle drivers verwijderd. De adapter waarschijnlijk. Als je dan de drivers erop gooit, maakt hij een nieuwe tab aan met nog een bestand maar dan alleen die met de drivers. Misschien zit het probleem in de andere netwerkadapters. Dat die eerst moeten ofso. Dat ze nodig zijn bij die andere adapter ofso iets. Puur bagger dit weer:P

kan je niet als ze geinstalleerd zijn, bij de een drivers installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan