Netwerkadapters/kaart drivers zijn beschadigd/verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dan zegt hij van kan geen andere betere drivers installeren. Maar ik houd er eerst mee op voor vandaag. Zie morgenvroeg wel verder tegen uur of 9?? Hopelijk kan ik verder morgen op je hulp. Toch bedankt voor de hulp van vandaag!!! TOP!:D

is goed, ik kijk nog wel even verder vanavond.
maar om 9 uur slaap ik nog haha, maar ik help je morgen wel weer verder :)

Heej,

Ik ga straks werken tot 10 uur en zoek nog steeds eigenlijk de drivers van de WAN en de Directe Parallel. Het kan zijn dat je die eerst moet installeren voordat hij die drivers van Intel PRO ziet. Het zijn de volgende drivers, zou jij dat misschien kunnen opzoeken ergens?

Direct Parallel: Microsoft, version: 5.1.2535.0
driverfiles: ptilink.sys, raspti.sys

WAN-miniport (IP);(L2TP);(PPOE);(PPTP)
Microsoft, version 5.1.2535.0
driverfiles: ndistapi.sys, ndiswan.sys,
rasl2tp.sys, rasppoe.sys, raspptp.sys

Alvast bedankt!!:D

Waarom niet eerst eens een systeemherstel gedaan naar een datum toen het nog oke was,goede kans dat het gelijk weer oke was.

Nee, als dat zou lukken zou het geweldig zijn, dat heb ik ook dadelijk geprobeerd maar dat helpt niet. Dat kwam waarschijnlijk door dat virus. Ik heb dus echt nieuwe drivers nodig.

kan je niet bij update drivers kiezen uit drivers die op je pc staan?
kan bij vista wel.

Ja dat kan wel bij die van Intel PRO, die hij dus niet pakt. Maar niet bij die van de WAN-miniport en direct parallel.

hmm,oke die wan miniport heb je wel nodig voor internet verbinding.
zal even voor je kijken.

Heej, sorry dat ik zo laat reageer! Ehm die link gaat naar een site waar windows update wordt geactiveerd. Aangezien ik hier op de laptop werk, werkt die update niet. Het probleem zit namelijk op de pc, zonder internet. Heeft niet iemand toevallig thuis dezelfde netwerkadapters en dezelfde drivers. Zou het mogelijk zijn deze hier te posten?

b.v.d.:)

Nee ik kan geen enkele cd vinden! Ook die niet van Intel PRO. Dat is echt zwaar -pieieieiep-!!

kan je niet een van de 2 verwijderen? verwijder dan die, die geen drivers heeft. dan vind die andere met drivers misschien de netwerk adaptar.

ja heb ik al geprobeerd! Ik denk dat het komt doordat die van Intel niet werken zonder die andere, dus dat je eerst je ook die andere drivers nodig hebt! Maar ja, dan heb je wel de drivers nodig:confused:

gewoon even op google zoeken, op je wel werkende pc. dan via usb stick ofzo naar andere pc zetten. dan installeren.

ja okeej snap ik, maar dan blijft het moeilijk zoeken. Als iemand ze al heeft zou dat reuze helpen!!

Ik heb opzich wel gezocht, maar kon niks voor die WAN en die direct parallel vinden. Dus dan schiet het ook niet echt op.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan