Netwerkcentrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Allereerst weet ik niet of ik hier op de juiste plek ben, maar plaats het hier toch maar.

Mijn netwerkcentrum loopt steeds vast als ik deze open. Me laptop is niet te traag o.i.d. zelfs na een minuut wachten blijft het hetzelfde.

Iemand een idee?

Als er onvoldoende informatie is, vraag maar raak.

Vandaag niet, maar vorige week wel. Voorheen had ik het probleem ook. Het werkt na enige tijd wel, maar snap niet waarom hij in eerste instantie vastloopt.

Windows versie, servicepacks? Updates geinstalleerd? welke laptop/pc heb je? leeftijd van laptop/pc

Windows vista, service pack 2. Niet alle updates geïnstalleerd, maar ik kan uit me hoofd zeggen dat het al voor de laatste update ook zo was. Nooit nodig gehad dus niet opgelost. HP EliteBook 8530W. Leeftijd 2,5 jaar.

Wanneer begon (ongeveer) de netwerkcentrum bug?

Waarom niet alle updates?

Ik denk dat dit al zeker een jaar geleden was. Misschien langer.

Omdat mijn laptop midden in de nacht aan ging, ik ben op nogal wisselende tijden online en heb automatische updates uitgezet. Maar toch lijkt me deze info niet echt relevant;p

Er zijn er 5 belangrijke, rest geen idee.

Maar ik geloof echt niet dat het hier zit, want de laatste update is 2 maanden geleden, het probleem is véél ouder. Overigens werkt het nu (na 1x laden) wel goed. Het is volgens mij elke keer als ik opnieuw opstart. Na 1x openen lijkt het goed te werken.

Dan luid mijn vraag, heb je er echt last van, indien ja misschien computerherstel / herinstalatie doen?

hmm.. daar heb ik niet zoveel zin in. Het is minder erg dan voorheen lijkt het. Hoe dan ook hoort het niet, laptop leeggooien zie ik niet zo zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan