C. Alberts
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2006
Overigens, kan het kwaad om UAC uit te laten... Ik vind het ontzettend irritant...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat kan dus wel, maar dat werkt niet! Zoals ik zei, toen ik het ipadres van de hoofdpc invoerde, werkte de printer weer niet.Kun je in norton niet een reeks ip-adressen toegang geven dan?
Als mijn schoonouders gewoon Outlook en internet gebruiken, dan neem ik aan dat het gewoon uit kan blijven staan... Het zijn geen mensen die op vreemde sites terecht komen..Enne UAC uit kan opzich geen kwaad mits je een beetje weet wat je doet.
Daar helpt het ook niet tegen, alleen als je wat uitvoert op je computer moet je toestemming geven, das alles.
Gewoon Norton eraf gooien. Het vertraagd alleen maar vreselijk.
En gebruik daarna AVG Free, die is prima als visruscanner en vraagt niet zo veel van je computer.
Oh ja, je werkt via een router? Daar zit ook een firewall in, en die is in de meeste gevallen afdoende. Zeker bij 'normaal' gebruik.
Klopt als je router ook een 'firewall' heeft. Heeft hij dat niet dan test je de firewall van de bewuste computer
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.