netwerkprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wist niet eens dat dan kon. misschien moet je dan al je bestanden delen ofzo iets maar hoe dat moet ??????
wil je me wel op de hoogte houden.........

bye bye
 
Als jij nu nog geen tablad beveiliging hebt zou je alles moeten kunnen delen. Pas als je dit wel instelt gaat de beveiliging een rol spelen. Dit doe je in de veilige modus maar jij wilt juist alles sharen. Ik vind het niet nodig om op de andere pc te kunnen. Lijkt me veiliger van niet maar dat is misschien een idee.
Ik wil maar 1 shared map. Handig voor het overschuiven van dingen.
 
ja dat heb ik. 1 map die op twee computers zichtbaar is. ik d8 dat jij juist de hele computer zichtbaar wou hebben.
ik heb dat gewoon gedaan door een thuis netwerk op te zetten. dat ook op de andere computer gedaan met de win xp cd. en daarna moest ik mijn router update (dat moest omdat de driver niet goed met win xp werkt als je ook het inernet wil delen.)

ik hoop dat het je lukt......:thumb:
 
Hm, ik ben bang dat het niet lukt. Er zijn meer dingen met mijn router aan de hand.
Ach, als het groter is dan een floppy dan zet ik de externe drive er wel aan. Maar.......het is irritant ;)

groetjes en geniet er maar van :mad: :D
 
He he, nu gaat het wel.
Ik moest Windows verwijderen vanwege allemaal programma's die als kladblok opstartten :mad:
Maar......nu gaat het wel zoals voorheen.
Bij mijn man kan ik alleen de muziekmap gebruiken. Hij bij mij alle gedeelde mappen.
Het zit em dus in de beveiliging. Dat moet ik dus beter aanpakken. In ieder geval kan ik weer rommel doorschuiven. Scheelt weer wat gekruip onder het bureau :D
We zijn er uit!!

Groetjes
Elisa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan