newsleecher en het 2e nzb file...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie34

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2001
Berichten
675
goedemiddag eenieder...
Ik heb een klein probleempje met nzb files en newsleecher...
Bij het openen van het 1e nzb file door Newsleecher gaat het prima, maar bij het openen van het 2e file pakt newsleecher er een oud file bij, die ik al weken terug gedownload heb...
Ik heb alles al een keer verwijderd, gecleand, het register gecleand ed, maar toch komt het verschijnsel terug..

iemand een idee hoe dit mogelijk is ?

tnx for thinking...

Rob
 
Hoe en waar maak je de NZB bestanden aan, en sla je deze elke keer onder dezelfde naam op.?
 
dank voor je reactie...

meestal via binsearch of yabse of net welke link er in FTD staat...
en ik sla ze niet op, ik laat newsleecher meteen openen..


Rob
 
Het beste is om de NZB bestanden tijdelijk op te slaan met een unieke naam, en dan importeren in Newsleacher.
 
we gaan het proberen...
Heb net FTD verwijderd en er opnieuw opgezet...
was de oorzaak ook niet...

tnxx

rob
 
Ook ik heb dit probleem.

Het opslaan van de NZB-bestanden heeft geen zin heb ik al geprobeerd en heeft niet geholpen. :(

Een oplossing heb ik er ook niet voor (ik zit er dus zelf ook nog mee) dus ik lift even met de TS mee :)

Ook hier met Newsleecher.
 
Dit probleem heb ik gelukkig(nog) niet.
Je kan proberen om de nzb via een andere site te maken, dan de link die in ftd gegeven wordt.
De nzb eerst tijdelijk opslaan is wel verstandiger dan direct openen.
Gaat het trouwens telkens om dezelfde nzb of ook bij andere?

Ftd zelf staat hier geheel los van, dus daar hoef je het niet in te zoeken.

Heb overigens soms wel last van dat ik geen nzb kan aanmaken bij binsearch, en even later weer wel.
 
Ik download altijd via BinSearch zelf, niet via het FTD-NZB-knopje.

Daarnaast is het bij verschillende NZB's.

Ik mis de beargumentering waarom "tijdelijk opslaan" verstandiger is dan direct openen. In principe wordt bij direct openen ook een tijdelijk bestand aangemaakt welke meteen naar Newsleecher gaat.

Dat je soms geen NZB aan kan maken ligt aan BinSearch, heb het zelf ook vaak bij collecties. Kwestie van die collectie openen, alles selecteren en dan een NZB aanmaken. Dan gaat het bij mij goed.
 
Misschien dat een nieuwe installatie van newsleecher het probleem oplost.
 
ook dit heb ik al gedaan, maar lost het niet op....
ik ben blij dat iemand anders dit probleem ook heeft, ik begon al aan mijzelf te twijfelen:eek:
 
Mocht er uiteindelijk geen oplossing voor komen, kan je ook nog altijd bv. Grabit gaan gebruiken.
 
tja...
hij doet het wel, maar je moet elke keer weer bestanden weghalen....
Ik dacht iets met cache oid, maar na verwijderen van newsleecher 1.0 is alles weg, ook het register heb ik gecleand.
ik denk maar een beetje hard op...
via FTD heb ik ook andere zoekmachines ingesteld, maar helaas...probleem blijft..
via koala idem dito...
het lijkt wel of er in newsleecher toch iets zit wat hem verbind met die oude data..
wel vond ik dit, maar geen werkende oplossing
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=16996
of deze
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=16774
of toch misschien wel...


"I got the same problem and found an decent work around. Just go to your temp folder and select the properties of "!.nzb" and deselect read only. Now open !.nzb in notepad and delete all the content and save. After that turn read only back on and the old items wont appear."

laat even weten of het werkt...
Ik ben 2 daagjes niet @ home

Rob
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zit ook al met dit zelfde probleem sinds oktober.

Ook alles al geprobeerd. Niets helpt.

Heb jij toevallig al een oplossing gevonden voor je probleem?
 
"I got the same problem and found an decent work around. Just go to your temp folder and select the properties of "!.nzb" and deselect read only. Now open !.nzb in notepad and delete all the content and save. After that turn read only back on and the old items wont appear."


dit werkt bij mij heel goed...
Ik heb er geen last meer van....

succes

Rob
 
Tot nu toe gaat het goed. :thumb:
Hij opent geen andere dingen meer.
 
Nou het is 8 dagen goed gegaan. Probleem is weer terug.

Ik heb het nu weer verholpen met !.nzb Maar ik was toch benieuwd of er iemand een definitieve oplossing heeft?

Want soms let ik niet op en heb ik weer een paar GB onnodig extra gedownload.
 
Ik heb hetzelfde probleem met !.nzb
Gelukkig vond ik het hier want googleen leverde niets op. Hoop dat et werkt want het is echt irritant.
 
bij mij komt het ook weer terug, maar je bent er wel een tijdje mee geholpen...
Het gebeurt te weinig om newsleecher v1 er voor op te geven

groet

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan