Newsleecher langzamer dan Grabbit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wieper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2007
Ik gebruik al ruim 2,5 jaar grabbit om te downloaden. Bijna altijd heb ik de maximale snelheid, ca 950 Kb/s en sinds kort zelfs 1500 Kb/s.
Nu heb ik op aanraden Newsleecher geinstalleerd, maar mit dit programma kom ik niet hoger dan 650 Kb/s.

Zelf heb ik de instellingen al aangepast naar een max. van 2500 Kb/s, zou toch ruim voldoende moeten zijn, maar helaas blijf ik op 650 Kb/s zitten.

Het maakt trouwens ook niet uit of ik via de gewone server download of de SSL Server.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn, want zou graag Newsleecher willen blijven gebruiken.

Alvast bedankt,

Wieper

He Wieper,

Heb je ook de optie meer threads (lijntjes) gebruikt, probeer eerst eens
of je met 6 lijnen tegelijk kunt downloaden, meestal gaat daarmee je
snelheid ook al flink mee omhoog....

Groet,

Remy

Ik ben al heel de tijd aan het zoeken maar krijg niet gevonden hoe ik dit moet aanpassen.
Hij download idd maar 1 thread tegelijkertijd, dus dat zou wel eens het probleem kunnen zijn.
Alleen nog weten hoe ik dit moet aanpassen.

Thanks for the tip!

Wieper

Wieper,

Zorg eerst dat er geen connectie is met de newsserver, klik een keer linksboven op
de knop 'connect' onderin moet dan komen te staan offline. Ga vervolgens naar
tabbald 'manager' selecteer de newsserver die je hebt ingesteld en klik dan op 'edit'
Je krijgt dan de general settings te zien, bij het blokje connections kun je door op het
vakje te klikken een keuze maken uit hoeveel lijnen je wilt. Bij de meeste newsservers
is dit 3 lijntjes, payservers willen af en toe wel eens 6 of 8 lijnen toestaan.

Gewoon even proberen hoeveel je er maximaal aan kunt en je snelheid zou toch iets
sneller moeten worden....:thumb:

Groeten,

Remy

Remy,

THANKS!!!! Hij doet het met 6 en heb nu een snelheid van ruim 1500 Kb/s.

Toppie!!!!!!!!

Wieper

OK da's Mooi...:p

Zet je de vraag ook even op opgelost..... (rechtsonderin) dan kan iedereen ook zien
dat het probleem verholpen is en hebben andere zoekende hier op helpmij ook wat
aan deze oplossing...

Groeten

Remy

:D;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan