Newsleecher problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik heb Newsleecher gekocht en betaald. Krijg ineens een trial mededeling, dat ik nog 15 dagen heb. Ik heb een key gekregen die verlopen is. Zijn er nog meer mensen met problemen met Newsleecher?

Ik weet dat een kameraad elke maand een nieuwe key krijgt van newsleecher.
Maar die maakt gebruik van een pay server in amerika.

Maar dat is toch bespottelijk? Dat zou betekenen dat je iets gekocht hebt en dan maar af moet wachten tot je een nieuwe key krijgt? Bovendien toen ik aangaf dat mijn key niet meer werkte en ik mijn e-mailadres moest ingeven, kreeg ik als antwoord, dat mijn adres niet hun bestand voorkwam. Zouden ze de boel beduvelen?

same problem hier.

newsleecher heeft na aankoop 2 maanden goed gewerkt met de gekregen key.
Sinds vanmorgen zit ik ineens weer in trail mode en wordt mijn key en gebruikersnaam niet herkend en krijg ik een key is expired te zien als ik de gegevens invoer :confused:

zelfde probleem als blacksheep als je naar hun data base gaat om evt een lost key op te vragen krijg je te zien dat jouw mail adres (gebruikersnaam) niet in hun database voorkomt.

PS

heb een vaag idee dat er big troubless zijn bij newsleecher nu is ook ineens hun site down na dat vanmorgen hun forum al een crash had.

Ja kammeraad
heeft geen verbinding meer met newsleecher had al voor twee jaar betaald.
Zoalsik het vertaal van de site hebben ze iets gedaan wat niet mag.

Geplaatst door puppie

Zoalsik het vertaal van de site hebben ze iets gedaan wat niet mag.

hoe vertaal jij iets van de site dan ?? als ik naar www.newsleecher.com ga krijg ik alleen te zien

---------------------------------------------------------------------
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit krijg ik in firefox.

This site has been suspended.

Heb in verschillende newsgroups en forums gelezen dat ze echt major problems hebben bij newsleecher.

de website is off line gehaald door de provider omdat die vondt dat newsleecher handelde instrijd met zijn policy ( te veel data verkeer ivm download NL programma)

Nu schijnt het zo te zijn dat de author van NL er de brui aangegeven heeft.
Nadeel is dat NL een phone home inzich had en bij ieder contact met internet een controlle uitvoerde, dit gaat nu dus niet meer omdat de site ( server ) down zijn.

Er zijn dus zat mensen pissed off omdat er niet eens een backup controlle is voor die phone home acties.

zoals het er nu naar uitziet ben ik bang dat NL niet meer terug gaat komen en dan de mensen die hem gekocht hebben of hun geld terug moeten gaan eisen ! hoe ???? geen idee nog.
Of maar met een crack gaan werken tenslotte heb ik betaald voor 2 jaar gebruik van NL en dat recht heb ik dan ook.

linkje 1

Newsleecher nog steed onbereikbaar

Volgens mij zijn ze nog steeds offline.
Nog steeds dezelfde melding: This site has been suspended.

Not nice

Verder werkt newsleecher nog wel naar behoren.

ze zijn inderdaad weer off line

zolang ze off line zijn werkt de phone home functie niet dus wordt er niet gecontrolleerd op serienummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan