Newsleecher verouderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
379
Telkens als ik newsleecher opstart krijg ik na 10 seconden de melding: Disconnecting... This version of newsleecher seems to be outdated. Please update to the latest release..

Terwijl ik de nieuwste versie erop heb staan! (v.3.0 beta 7)
 
En ook na het installeren van beta 8 krijg ik deze melding!!

Maar het kan toch niet zo zijn dat je verplicht bent om te updaten naar de laatste beta versie?
 
vraagje tussen door, probeer je dat programma toevallig ook te registreren. ?
 
hmm beetje rot vraag maar goed : heb je hem legaal ??

Want deze problemen komen heel vaak voor bij de illigale versies. Heb je hem legaal dan moet je even contact opnemen met de maker van newsleecher.
 
Hij is helaas niet helemaal legaal... Dat zal wel de reden zijn dan.

Probeer wel wat anders..
 
Ik gebruikte altijd Grabit icm XS4ALL om uit nieuwsgroepen te downloaden, ging best goed. Tot ik besloot om in een bepaalde dommigheid over te gaan naar UPC. Hier bleken de nieuwsgroepen niet te worden ondersteund, althans, ze werden afgeknepen qua snelheid tot hooguit 45 kbs.

Ik ben toen overgegaan naar externe nieuwsgroepen en ben via XSnews, Eweka terecht gekomen bij TweakNews waar ik voor een jaar vooruit heb betaald na eerst 10 dagen gratis mocht uitproberen. Ik betaal iets van 65 euro!

Het gekke was dat Grabit het niet zo lekker deed met XsNews en Eweka, ik ben toen gaan zoeken naar Newsleecher en kreeg een 2.3 met alles erop en eraan. Deze heeft 3 weken goed gewerkt (3 dvd's per dag!!) en toen kreeg ik dezelfde melding als waar jullie het over hebben.

Ik ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest met opnieuw uitzoeken welke nieuwsreader het lekkerste werkt icm Tweaknews. Welke Newsleecher ik ook installeerde met welke patch of crack ook, niets werkte. Voor de allernieuwste beta 3 8 RC is er nog niets!

Ik heb Newsbin geprobeerd...werkt ook niet lekker en heb opnieuw Grabit geinstalleerd die wonder boven wonder goed werkt met Tweaknews.

Maar, ook Newsreactor is een goede nieuwslezer, niet al te moeilijk en kost maar 15 euro, nou voor dat geld hoef je het niet te laten. Het is NL makelijk alleen de interface is in Engels, handleidingen zijn te vinden op http://www.binaries4all.nl/newsreactor/

Ik heb aan de maker een email gestuurd en 15 euro overgemaakt, nu nog even wachten op de key!

Conclusie: Tweaknews met Grabit werkt ok
Tweaknews en een 2e server (Eweka) werkt ook heel goed met Newsreactor (trouwens; je kunt Newsreactor 50X (of periodes) gebruiken. Zet je em s morgens aan, kun je er alles mee doen, en dat zeg maar 50 dagen lang, daarna MOET je die key inzetten.

Ook hier is illegaal niet zo makkelijk, alles geprobeerd, maar werkt niet naar behoren!:thumb:
 
Kijk newsleecher kost ook maar iets van 28 euro en dan krijg je er supersearch bij. Wat het downloaden uit nieuwsgroepen bijna net zo makkelijk maakt als het downloaden met kazaa.

enige nadeel is dat je maar een licentie krijgt van 1 jaar.


Zoals je kan zien zijn er dus genoegd alternatieven, crazyheels geeft er ook al een paar het is gewoon even uitproberen welke jij het makkelijkst vind.:thumb:
 
Ik weet dat Newsleecher ook maar weinig kost om aan te schaffen maar dat ik dat niet wil doen heeft een paar redenen:

In willekeurige volgorde:

1. ik betaal liever niet voor software, vind het een kick om het zonder te betalen werkend te krijgen (echt kraken kan en doe ik niet) als het niet anders kan, of werkt, dan betaal ik: Newsreactor!

2. ik ben vaak voor de underdog; bijna iedereen gebruikt het "grote" Newsleecher, ik gebruik dan graag iets anders; Newsreactor! NL makelijk!

3. Newsleecher is echt de beste voor mij zoals ik uitgeprobeerd heb maar ze etteren maar met updates en beta updates en om nou elk jaar een nieuwe licentie aan te schaffen en toch problemen (zie forums) te blijven houden.

Maar bovenstaande redenen zijn mijn redenen en dus geen leidraad voor anderen; t'is wat je zegt, uitproberen en een conclusie trekken wat het beste voor je werkt en als je het erdan voor over hebt om er meer of minder te betalen...a la!

:thumb:
 
1) het in vullen van een code of een crack draaien noem ik nou niet echt een kick

2) goede eigenschap :thumb:

3 final versie pakken :D

maar goed ik ben hier niet voor het promoten van newsleecher, newsinpro vind ik zelf ook een top programma en werk daar graag mee.

newsreactor ken ik niet echt goed om daar een oordeel over te geven.

maar zoals wij aangeven er zijn dus genoegd alternatieven en je hoef dus niet bij newsleecher te blijven hangen.
 
He......reclame maken voor je eigen site??

Leuk gedaan hoor; ik ben trouwens de hele dag al bezig met Newsreactor, doet het goed hoor!

En...kijk ook eens bij http://tweaknews.nl/

Hier dus die aanbieding om 10 dagen gratis uit te proberen, je krijgt per brief je codes en als het bevalt stuur je de brief toe en voor een 68 euro ben je een jaar lang verzekerd van onbeperkt downloaden!

Succes met je site...heel leuk gedaan!

ps.: toch wel een kick hoor om iets gratis werkend te krijgen, voor mij wel!:thumb:
 
Het lijkt wel of op dit moment iedereen problemen heeft met newsleecher.
Mijn dochter ook, deze heeft de oude versie er weer op gezet vandaag. Dit ging tot op heden goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg newsleecher niet meer goed ingesteld, dus ik overweeg neeuwsleecher toch maar te gaan kopen.
helaas mag ik niet vragen bij wie het goed gegaan is, jammer??
 
Ik denk dat newsleecher gewoon de oude versie's verwijderd zijn en dat we daarom er niet meer inkomen, of heb een ander nog een sugestie.
 
Voor al die 330 mensen die dat gelezen heben is het een bitterpil, mischien op enkele mensen na.
Deze siste mag gesloten worden omdat het toch geen technische waarde meer aan toevoeg, jammer!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan