Newsleecher verouderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik lees nu in dit topic al verschillende malen dat mensen problemen hebben met newsleecher ( de illigale versie )

Ten eerste weten deze mensen heel erg goed dat hier toch geen antwoorden gegeven gaan worden op vragen hoe je iets wel aan het werk kunt krijgen.

Ten tweede kan ik je vertellen dat je dat niet met newsleecher gaat lukken dmv cracks etc etc.
Newsleecher voert elke keer dat je online gaat met dit programma een serial check uit om te bekijken of je een legaale versie hebt zoniet dat zal het programma de volgende keer of zelfs direct problemen gaan geven.

voor de mensen die hem wel werkend hebben dmv een juist serial nummer laat al die beta versie's gewoon lekker lopen en wacht op een final versie.
Ik pak nooit de beta's en newsleecher draait al bijna een jaar hier zonder problemen.
enige nadeel is inderdaad de jaar licentie maar owwkee dat is dan niet anders het is een programma dat super werkt zonder overbodige fratsen enz.
 
Ik ben dus overgeswitched naar Newsreactor; dit blijkt gewoon een simpel recht toe recht aan produkt te zijn.
Ik heb ondertussen mijn key gekregen en daar 15 euro voor betaald; onbeperkt!

Het is heel simpel om nzb bestanden te importeren, je kunt er meerdere servers inzetten, hij is gewoon ok, doet alles wat anderen ook doen.

Voor die 15 euro ga ik niet lopen etteren met Newsleecher, en ik gun die lui gewoon niet elk jaar die fee...zie het maar als david en goliath...ik ben nou eenmaal voor de underdog

Dus nu:

Newsreactor, Chello Classic, Tweaknews en Eweka!

3 dvd's per dag voor pakweg omgerekend 2,05 tot 2,50 euro per dag!

Deze discussie mag inderdaad gesloten worden, wat mij betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan