NFS Most Wanted Directx

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomdb89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2005
Hallo, ik wou NFS Most Wanted installeren, maar hij zei da ik moest beschikken over de nieuwe directx 9.0c. Oke, ik download die, geen probleem, maar op een moment geeft hij deze foutmelding:

Problem.JPG

Ik heb ook nog een DXDIAG gedaan bij "uitvoeren" en daar stond dat ik wel beschikte over directx 9.0c, maar:

Bestand nv4_disp.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt een door WHQL ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.

Wat moet ik nu doen. NFS wilt nog steeds niet installen, en directx krijg ik niet helemaal geinstalled, of het is wel helemaal geinstalled, maar hoe geraak ik dabn aan die ondertekening???

Tom

Heb je al geprobeerd om de NVidia drivers van je grafische kaart opnieuw te installeren?

Nee, wa kwee wel nie meer of nog al die cd's heb? zou da echt daaraan liggen?

Het bestand nv4_disp.dll is een onderdeel van de nvidia driver. De laatste versie daarvan kun je trouwens gewoon van internet plukken.

Nee, het gaat nog steeds niet. Nieuwe drivers geinstalled, alle windows updates gedaan (behalve servicepack 2) en nog steeds gaat het niet :s..

Toch al bednkt, als er nog suggesties zijn.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan