Nfs Mw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DravenNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
2
Hallo,

ik wil mijn pc herinstalleren maar wil mijn profiel van Need for Speed niet kwijt.
Weet iemand hoe ik deze kan overzetten ?
is dit gewoon een kwestie van C:\Documents and Settings\nielsjonkers\Mijn documenten\NFS Most Wanted\ over te kopieren ?
 
ik ben momenteel pcies hetzelfde aan het doen, en tlijkt mij het verstandigs om de map van nfs-mw in de mijndocumenten map op een cdtje of iets dergelijks te branden. Daarnaast zou je in de map van nfs-mw nog kunnen kijken of er bestanden/mappen zijn die met je profiel te maken zouden kunnen hebben en die gewoon voor de zekerheid meebranden, maar ik denk dat de map in mijn documenten waar als het goed is een bestand in zit met je profielnaam het bestandje is wat je moet bewaren. bij de meeste spellen kan je na het opnieuw installeren, het savegame bestandje gewoon weer naar die map terug kopieren en weer verder spelen.
good luck
 
Laatst bewerkt:
nsf mw

in de game directory staat geen file die sinds de installatie is gewijzigd.... lijkt me dus sterk dat hij daar iets opslaat.
echter ik kan me niet meer herinneren wanneer ik het precies geinstalleerd heb...
ach ik kopieer inderdaad voor de zekerheid de hele dir maar over.... toch zonde om gameplay kwijt te zijn.
 
At startup the program will initialize in the default savegame
folder (My DocumentsNFS Most Wanted) for the logged on user.
But you can select a different folder using the "Browse" button
or re-read current by pressing the "Update" button.

dat stond op n ander forum of site bij een save game editor voor nfs mw, lijkt erop dat het, zoals bij meeste ea spellen, de save game idd in de mijndocumenten map zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan