NFSU2 werkt niet fatsoenlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

audiotrash

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2005
Als ik need for speed underground2 wil installeren geeft hij even logo van het spel, veranderd dan van resolutie en word zwart scherm voor paar seconden, dan sluit het zich weer af en krijg ik terug het bureaublad net alsof niks is gebeurd :confused:
Ik heb al geprobeerd het spel van de cd op de pc te zetten maar het resultaat bleef het zelfde :( ... wat zou er mis kunnen zijn? De pc is pas nieuw dus denk ik niet dat die gfx kaart enzo al niemeer up to date is..

greetzzz

Wil je eerst even wat meer info over je pc posten? Zo bekom je die info ga naar start,uitvoeren,typ hier dxdiag druk op enter en vertel mij de info onder processor,geheugen,direct x versie ga dan naar het tabblad beeldscherm en vertel mij wat er onder apparaat bij naam staat. Doe vervolgens de directdraw en direct3d tests. Wat is het resultaat? Zijn alle direct x functies ingeschakeld? Wat staat er bij datum onder stuurprogramma's? Bekijk dit ook eens even : http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cf..._search_type=answers.search_nl&p_new_search=1

Het zou voor de anderen ook wel makkelijk zijn moest je je oplossing posten. Graag gedaan hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan