NFSU2 wil niet installeren?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario_

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2006
wanneer ik het spel wil installeren zegt hij telkens weer dat ik de juiste cd-rom moet plaatsen en dan op ok drukken, er is geen probleem met de crack want dat heb ik allemaal gedaan.. ik heb hem al eens een keer eerder geinstalleerd en toen ging alles prima..als ik de andere cd-rom erin doe geeft hij weer aan dat de juiste erin moet.. wie kan me helpen om dit spel te installeren?:confused:

nix mis met de cd, ik kan alleen niet spelen doordat hij aangeeft dat hetd eb verkeerde cd is..

Weet je zeker dat je het zaakje goed gekraakt hebt, meestal zit het'm hier in, ik zou zeggen, controleer dat nog eens goed (juiste bestand vervangen enzo).

ik heb hem al eens eerder geinstallerd en toen ging alles prima, maar toen was er iets mis met de pc en werd alles eraf gehaald,, nu heb ik alles weer precies etzelfde en geeft ie aan dat et de verkeerde cd is:confused: heb ook al een vriend gebeld maar die wist het ook niet

Heb je er al een no-cd patch op geprobeerd te zetten

-edit mod-

Niet je email posten zodat anderen je kunnen vragen naar cracks op Helpmij.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is een crack die je het spel laat spelen zonder cd, dat zou het misschien kunnen oplossen maar ik mag de link hier niet posten

mario_ zei:
kun je wel een link posten waar ik DIE link kan vinden?:p

Ook niet.

Gaat niet de goeie kant op zo. Daarom sluit ik dit topic.

Geen nieuwe vraag hierover aanmaken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan