Niet alle internetpagina's werken met nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolina2

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Berichten
79
Hallo,

Het lijkt of er een blokkade zit op mijn laptop voor bepaalde pagina's. Hij loopt vast bij het zoeken naar treintickets van NShispeed. En bij falk.nl moet er in de rechterkolom een kaartje verschijnen. Op mijn laptop verschijnt deze niet.
Uitzendinggemist werkte eerder ook niet maar wel na het vinkje in silverlight player aan te zetten. Window media player pakt hij niet.
Nu.nl en andere pagina's doen het prima.

Is er een bepaalde instelling die ik over het hoofd zie?

Ik gebruik gewoon Windows 7 en Microsoft Internet Explorer.

Hopelijk kunnen jullie mij een tip geven om het probleem te verhelpen...

Alvast bedankt,

Carolina
 
Had ik ook en de oplossing is simpel: een andere browser dan IE. Zowel Google Chrome als Firefox deden het bij mij wel goed waar IE het liet afweten.
 
Google Chrome kan ik proberen. Maar weet iemand of het misschien ook op te lossen is met Internet Explorer?
 
Firefox geïnstalleerd. Falk.nl doet het! NS hispeed werkt nog niet. Ik ga ervan uit dat het nu aan hun webpagina ligt en niet aan mijn browser.
Bedankt voor de hulp!
 
Firefox geïnstalleerd. Falk.nl doet het! NS hispeed werkt nog niet. Ik ga ervan uit dat het nu aan hun webpagina ligt en niet aan mijn browser.
Bedankt voor de hulp!

Graag gedaan :)

PS. Ook nog even vermelden dat AVAST free afgelopen dagen in sommige gevallen een onjuiste update heeft gedaan waardoor bepaalde web sites geblokkeerd werden. De laatste update van AVAST aanbrengen lost dit probleem op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan