Niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keesie13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
3
Mijn computer leest een aantal van mijn spellen niet meer. Geen van alle zijn gebrand of smerig. Ik heb geen idee wat het kan zijn omdat alle kabels ook goed zitten. Wie kan me helpen
 
heb je cd/dvd-rom al eens gekuisd met kuiscd
 
Gekuisd komt uit de belgen taal in nederland noemen ze dat schoonmaak dus een schoonmaakcd
 
Dat zou ik je niet kunnen vertellen om de eenvoudige reden dat ik zoiets nog nooit heb gedaan.
Maar zoals ik lees maakt het je leeskop van je speler schoon.
 
kan je gewoon kopen in de computerwinkel,of muziekwinkels
weet ook niet wat ze doen maar daar kunnen ze bij
de computerwinkel wel wat over uitleggen.
 
zo een cd, heeft op verschillende plekken borsteltjes vanonder op de cd staan. En het is dus nogal logisch dat hij met die borstels de lens als het ware schoonveegt.
Denk eraan bij sommige merken vervalt de garantie bij het gebruik van een schoonmaak cd.
 
lamp zei:
zo een cd, heeft op verschillende plekken borsteltjes vanonder op de cd staan. En het is dus nogal logisch dat hij met die borstels de lens als het ware schoonveegt.
Denk eraan bij sommige merken vervalt de garantie bij het gebruik van een schoonmaak cd.

wel dat is de eerste maal dat ik dat hoor ,zal wel kloppen

maar waneer je echt een kuiscd nodig hebt is de garantie meestal al verlopen dat doe je ook niet elke week

hoe zouden ze kunnen zien dat je een kuiscd gebruikt hebt
 
Ik weet dat in mijn handleiding van mijn dvd writer staat dat ik geen kuis cd mag gebruiken.
BTW als je garantie nog hebt dan breng je toch gewoon dat ding binnen voor herstelling :)
Ik zie een kuis cd eerder als laatste mogelijke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan