niet te open website

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook helaas, de 2 bovenste suggestie werken ook niet.

misschien een conflict op de dns sever bij de provider? want buren en vriendinnen die bij de zelfde provider zitten kunnen er wel op
 
Heb het wel eens gehad met amerikaanse sites, als ik erop ging dan stond kan de pagina niet vinden, ik had mijn provider opgebeld en die zeiden dat ik een ip moest invoeren bij netwerkadapters rechtermuisknop -- eigenschappen -- internet protocol tabblad eigenschappen en daar onderin kan je aanvinken om een ip in te typen ,maargoed bel eerst je provider op.

Robin
 
Geplaatst door blahblah
Heb het wel eens gehad met amerikaanse sites, als ik erop ging dan stond kan de pagina niet vinden, ik had mijn provider opgebeld en die zeiden dat ik een ip moest invoeren bij netwerkadapters rechtermuisknop -- eigenschappen -- internet protocol tabblad eigenschappen en daar onderin kan je aanvinken om een ip in te typen ,maargoed bel eerst je provider op.

Robin


dat heeft ze een keer gedaan. maar vermoeden dat de mensen bij multikabel te lui zijn om te helpen. Maar eens moeten ze wel...... want vrienden met de zelfde provider komen er wel op, mogen ze dat maar eens uitleggen
 
Laatst bewerkt:
thanks voor alle hulp. helaas heeft het niet mogen helpen. Ga straks de provider maar weer eens bellen.
het is niet leuk om niet op een site te kunnen waar je Mod bent :evil:
 
Mijn enigste en laatste optie lijkt me format, want je hebt alles al geprobeerd maar je komt er niet op, dus lijkt formatteren mij de enige optie.



Robin
 
ik weet niet wat er gebeurt is maar hij doet het weer
de fout lag bij de provider maar die wil/kan niet zeggen wat er aan de hand was

dus iedereen bedankt voor de ideeen...........
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan