niet te open website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Impulse

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
Berichten
34
Weet niet of deze vraag al langs is geweest, maar waag het er toch op.


een vriendin van me kan sinds afgelopen woensdag een site niet opkomen waar ze anders altijd wel op kon.

Ze heeft de virusscanner erover heen gedaan, anti spyware ook. Geen resultaat. Als ze de pagina opent krijgt ze een : Deze pagina kan niet worden weergegeven.

Kan het zo zijn dat er toch een bug en/of spyware in het systeem genesteld zit, die de virusscanner en anti spyware software niet kan vinden?

Alle andere pagina's kan ze openen behalve waar ze het meest op komt......

Graag zo spoedig mogelijk een reactie

Thnx!!:thumb:
 
En welke pagina is dat dan? (als het geen "foute" pagina is dan de link graag plaatsen).
 
Ik kom er ook gewoon op.

Leeg eerst even de tijdelijke internetbestanden en de cookies.
Klik in je browser op: extra->internetopties->algemeen.
Dan klik je op cookies verwijderen en op bestanden verwijderen (ook de offline items).

Als dit niet helpt, kijk dan even naar de internet-instellingen. Klik in je browser op extra->internetopties->beveiliging en extra->internetopties->privacy.
 
Is er toevallig iets nieuws geïnstalleerd op de computer?

Deze lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar controleer het toch even.
Op de computer zit een bestand genaamt HOSTS. In dit bestand kunnen site's staan. Met een bepaald IP (127.0.0.1) ervoor kunnen site's worden ''geblokkeerd".
Het bestand is op de volgende plaats te vinden:
Windows XP ----- C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 2000 -- C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 9X/ME - C:\WINDOWS

Kijk of daar de site waar het om gaat in staat.
 
probeer dit eens.

ga naar internetopties/tijdelijke internetbestanden/instellingen.
vink aan "bij elk bezoek aan een pagina"
klik op oke,toepassen/oke.

kijk nu of het lukt.
zo niet zet de instelling weer terug op de oude waarde.

hoor wel weer of het gelukt is
 
Geplaatst door rve123
Is er toevallig iets nieuws geïnstalleerd op de computer?

Deze lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar controleer het toch even.
Op de computer zit een bestand genaamt HOSTS. In dit bestand kunnen site's staan. Met een bepaald IP (127.0.0.1) ervoor kunnen site's worden ''geblokkeerd".
Het bestand is op de volgende plaats te vinden:
Windows XP ----- C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 2000 -- C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 9X/ME - C:\WINDOWS

Kijk of daar de site waar het om gaat in staat.


site staat er niet tussen
 
Geplaatst door goldvinger
probeer dit eens.

ga naar internetopties/tijdelijke internetbestanden/instellingen.
vink aan "bij elk bezoek aan een pagina"
klik op oke,toepassen/oke.

kijk nu of het lukt.
zo niet zet de instelling weer terug op de oude waarde.

hoor wel weer of het gelukt is

stond al aangevinkt
 
wat je kan doen is proberen om een systeemherstel te doen.
een datum kiezen waar je wel die site kan openen.

je kan dan kijken of het dan wel weer werkt.
 
Geplaatst door rve123

Dat is mooi.

En het antwoord op mijn andere vraag?
Is er nieuwe software geïnstalleerd?


spysweeper is erop gezet, maar dat was nadat ze de site niet op kon
 
Geplaatst door Impulse



spysweeper is erop gezet, maar dat was nadat ze de site niet op kon
Dit zou geen probleem moeten zijn omdat het pas is ge:installeerd nadat het probleem aanwezig was.

Probeer het advies van Goldvinger maar.
 
ik heb het zelfde probleem gehad met spaarbeleg.
heb toen contact op genomen en dit heb ik toen allemaal gedaan..
spaarbeleg moet je dan alleen vervangen voor de naam van jou site.

het is een heel verhaal maar misschien helpt het


Ik adviseer u de volgende instelling binnen uw browser aan te passen:
Binnen Tools/Internet options/advanced de optie use SSL3.0 (security)
activeren.

Verder klinkt uw probleem alsof uw browser telkens 'oude' bestanden uit
uw Tijdelijke Internet Bestanden gebruikt.
Een oorzaak kan ook zijn dat u een proxyserver gebruikt. We hebben al
eerder gemerkt dat via sommige providers met een proxy
verbindingsstoornissen kunnen optreden. Hierin kunnen wij geen
verandering brengen. Wij adviseren u wel om de proxy uit te zetten (of
te bypassen voor https://mijn.spaarbeleg.nl), uw Tijdelijke Internet
Bestanden te wissen, uw browser opnieuw op te starten en alle pagina's
die u opvraagt te 'refreshen' (vernieuwen).
Dit blijkt vaak afdoende te werken.

Internet Explorer:
--------------------

Hulp bij proxy uitzetten:
Klik op Extra -> InternetOpties (Tools -> Internet Options)
Selecteer het tabje Verbindingen (Connections)
Klik op uw dialup verbinding en dan Instellingen (Settings)...
Wanneer onderin een proxyserver staat ingevuld en wordt gebruikt, klik
dan op Geavanceerd (Advanced)...
Vul onderin bij Exceptions in het hokje in:
https://mijn.spaarbeleg.nl
Let op! https met een 's' achter 'http'
OK

Hulp bij tijdelijke bestanden legen:
Het is ook mogelijk dat uw browser (mits Internet Explorer) zo ingesteld
staat, dat paginagegevens te lang onthouden worden.
U kunt dit deactiveren door in uw Internet Opties (in versie 4 onder het
item Beeld (View), in versie 5 onder Extra (Tools)) op het eerste tabje
(Algemeen (General)) bij de Tijdelijke Internet Bestanden op
Instellingen... (Settings...) te klikken, en te zorgen dat het bovenste
hokje geselecteerd wordt. Zo wordt er elke keer een nieuwe pagina
opgehaald, i.p.v. een oude gebruikt. Klik op OK en klik vervolgens op de
knop naast de instellingen om uw tijdelijke bestanden te wissen. Zet dan
ook het vinkje aan voor het verwijderen van de offline content en Klik
op OK (2x).
Start uw browser opnieuw op.

Netscape:
--------------

-Open Netscape (u hoeft geen verbinding te maken met het Internet);
-Klik linksboven in de balk op "Edit";
-Selecteer onderaan in het uitklapmenu "Preferences...";
-Klik linksonderin het venster dat nu verschijnt op "Adanced";
-Aan de rechterzijde ziet u onderin de "Cookies" instellingen;
-Zorg dat u cookies accepteert: u mag zelf kiezen uit "Accept all
cookies" of "Accept only cookies that get sent back to the originating
server";
-Klik nu weer aan de linkerkant op het plusje (+) Links naast
"Advanced", zodat er onder "Advanced" meerdere opties verschijnen (het
plusje (+) is nu een minnetje (-) geworden);
-Selecteer "Cache" onder "Advanced";
-Klik op "Clear Memory Cache";
-Klik op "Clear Disk Cache";
-Onderin, selecteer het rondje voor "Every Time";
-Klik nu weer links onder "Advanced" op "Proxies";
-Wanneer "Manual Proxy configuration" staat geselecteerd, ga dan
hieronder verder; anders kunt u nu op "OK" klikken en bent u klaar;
-Klik op de knop "View..." die ernaast staat;
-In het venster dat nu verschijnt, vul dan het volgende in in het
tekstblok onder "Exceptions":
https://mijn.spaarbeleg.nl/ (wanneer er al een adres voor staat, zet er
dan een komma (,) tussen);
-Klik op "OK" en klik nogmaals op "OK".

Ik hoop dat bovenstaande een oplossing voor uw probleem biedt. Mocht dat
niet het geval zijn, wilt u ons dan een e-mail sturen met de volgende
informatie:

- een omschrijving van het probleem (wat deed u precies en wat gebeurde
er vervolgens) + het tijdstip waarop dit probleem zich voordeed
- het nummer van uw Rente- of E-Rekening
- uw browser (Internet Explorer of Netscape) + versie
- uw besturingssysteem (Windows, MacOS, Linux etc.) + versie

Onze internetbeheerder kan dan voor u nagaan wat er precies aan de hand
is. Bij voorbaat dank.


Met vriendelijke groet,

Marjanne van Gameren
Medewerkster Klantenservice

Spaarbeleg
Postbus 2250
3430 DG Nieuwegein
+31 30 602 5250
http://www.spaarbeleg.nl
 
heb je een firewall.
zoja, zet die eens uit en probeer het dan eens
 
staat onder internet opties bij beveiliging op 'normaal'
 
wat je ook nog kan proberen is om in internetopties /geavanceerd om daar op standaard te klikken.
 
Kijk bij internetopties ook even naar "website's met een beperkte toegang". Daar kan de site ook tussen "webiste's" staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan