niet tevreden over AMD 6870

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan je niet gewooneen screen maken ?

Dit is mijn score van een N560GTX-TI

picture.php

N560GTX-TI Hawk
CoreVoltage: 1100mv
CoreClock: 975MHz
ShaderClock: 1950MHz
MemoryClock: 2125MHz

Zoals ik er aan uit kan denk ik dat je niet ver van mijn score zit, dus das toch zeker geen slechte kaart da je hebt ?

Jouw 3dmark score is 20000 die van mij is 6000, je GPU score is ook 20000 die van mij is 5600, mijn CPU scoord wel hoger die scoorde 23000
ik had 16 fps in beide GPU tests.

3dmarktest.png

Laatst bewerkt:
in benchmarks is de GTX560 ietsje sterker dan een HD6870

weet je heel zeker dat je de drivers goed hebt geinstalleerd?
meschien heb je een DOA (dead on arrival) videokaart

in iedergeval hoor je niet zon lage score te halen met de HD6870

Ik denk inderdaad ook dat mijn grafische kaart niet helemaal werkt, mijn pc word deze vrijdag ook weer opgehaalt door dell, dan hoop ik dat ik daarna een pc krijg die wel werkt

Hoe zou de 3dmark score zijn van een HD6950 vergeleken met de N560GTX-TI?

Laatst bewerkt:
hoger de GTX560 is zwakker dan de HD6950
zoek naar benchmarks op het internet er zijn er genoeg

Ok heb ik gedaan, en iedereen bedankt voor de reacties ik denk dat ik voldoende weet zo en ik hoop dan maar dat mijn kaart echt DOA was en de volgende het niet is.

Groeten,

Maaroen

Ik denk inderdaad ook dat mijn grafische kaart niet helemaal werkt, mijn pc word deze vrijdag ook weer opgehaalt door dell, dan hoop ik dat ik daarna een pc krijg die wel werkt

Jooo paniekeer is ni zo snel LOL :D haal gewoon die kaart er uit. Je vertelde da je toch een maat had met variante kaart. Steek jou kaart bij jou maat is in de computer en doe dan nog eens een bench test.

Als dan de score hoger is, is het zowizo een verkeerd geconfigureerd systeem (foute hardware keuze bedoel ik) wat meestal het geval is bij Dell, Acer bla bla bla market pc's dus.

Ik ben er zeker van dat jou kaart niets mankeerd en dat je apparatuur er rond gewoon te zwak is, beginnend al met je voeding. Zo'n kaart heb je minstens (zo zou ik het toch doen) een 650W (gold) voeding nodig.

Een defige game pc steek je zelf inelkaar. En soms kom je dan nog goedkoper uit als een market pc.

Die mense van Dell wrijven nu weer al in hun handen, hopelijk heb je nog garantie.
Heb je al eens naar de helpdesk van Dell gebeld alvorens grote middelen te ondernemen die je achteraf mss kosten gaat geven ?

Laatst bewerkt:
hoger de GTX560 is zwakker dan de HD6950
zoek naar benchmarks op het internet er zijn er genoeg

Absoluut.

Heeft de 6950 geen 2GB vid geheugen ??

De 560 maar 1GB DDR5

6950 rocks! heb vette benches gezien op net. Ik zelf zou het geld er niet aan uitgeven. Ik zou gewoon ff doorsparen voor de 6990 :D Ik kan wel ff verder met mijn 560

Alleen tege de tijd van Battlefield 3 word het bij mij de ATI6990 of GTX590 (hopelijk wat afgeprijzd)

590 van Gigabyte heeft zo'n knalle vet Army doosje en accesoires. Maar dikke 125 euro duurder als de ATI 6990 :(

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn pc een week geleden ontvangen dus ja ik heb nog garantie, hij word deze vrijdag opgehaalt. Dan bestel ik waarschijnlijk deze:

-----------------------------------------------------------------------------
KLEUR KEUZE Alienware Aurora (R3) 875W-chassis (Matte Black)

PROCESSOR Intel® Core™ i7-2600 (6 MB cache) Quad Core Processor met overclocked Turbo Boost naar 3,9 GHz

BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands

GRAFISCHE KAART 1.5GB NVIDIA® GeForce® GTX 580

GEHEUGEN 6GB 1333MHz (2x2GB + 2x1GB) Dual Channel Memory

HARDE SCHIJF 1 TB, dubbele harde schijf, RAID 0 "Stripe" (2 x 500 GB - 7.200 rpm)

OPTISCH(E) STATION(S) 24x dvd+/-rw-station (lezen/schrijven)

GELUIDSKAARTEN Integrated HDA 7.1 Dolby Digital Audio
-----------------------------------------------------------------------------

Ik kom nu wat hoger uit in prijs maar waarschijnlijk is deze samenstelling beter o.a. door de 875 watt voeding.

Laatst bewerkt:
Zunde van het geld, als je die onderdelen allemaal appart moest kopen, dan zelf inelkaar knutselen, dan zou je voor het geld da je over hebt je hard disk kunnen veranderen door een vette Revo PCie SSD :D

Maar ieder zijn goesting hé, veel succes ;)

[video=youtube;qZYXXfKhYm8]http://www.youtube.com/watch?v=qZYXXfKhYm8&feature=relmfu[/video]

Kijk naar de Bench scores GTX560 vs AMD 6950 etc ... echt wel de moeite om eens te kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan