niets meer kunnen downloaden van een bepaalde site

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
beste mensen,

om een bepaalde site op te gaan ;-) moest ik eerst een downloader hebben, hierop moest ik het vakje aankruisen waarbij ik toestemming gaf om de zaak te instaleren op mijn computer.
Nu heb ik een hoop troep weggehaald met ad-aware enz. Tevens heb ik een check gedaan met Norton utilities en problemen rechtgezet.Nu krijg ik de downloader niet meer in beeld, m.a.w. ik kan nu ook niets meer downloaden van deze site. Hoe komt dit en hoe kan ik dit weer rechtzetten
Ik geloof dat het iets te maken heeft met Java script of met de beveiligingsinstellingen (hier heb ik volgens mij niets aan veranderd...) Afijn het wordt abacadabra voor mij, maar vervelend genoeg kan ik nu op die site niets meer downloaden, wie weet waar dit aan ligt...?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken...........
 
Programma's met spyware werken niet meer als je de spyware verwijderd. Dit is ook zo bij de reguliere KaZaa.
 
hij doet het weer

ik weet niet wat ik gedaan heb [of nagelaten]maar hij doet het weer en ik ben HEEL blij....
Iets anders. Ik wil graag een link doorsturen en posten om iemand anders te helpen bij helpmij hoe doe ik dit..?

(ik sluit deze topic als afgehandeld, iedereen weer bedankt....!!!!)
 
Op die link gaan staan in de adresbalk, dan rechtsklikken, en kopieren aanklikken. Dan antwoord geven (type, type type,) rechtsklikken en plakken aanklikken. Dan komt die link bij je tekst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan