pcfixer
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2001
Hoi ppl,
Ik weet niet of het nou wel zo verstandig is mijn verzoek/oproep hier te plaatsen (op Helpmij sowieso
) aangezien sommigen mij zien als een of andere "website-guru" die voor niets terugdeinst en alles kan. Nou, ok dat valt dan misschien ook wel weer wat mee maar om het maar ff extra te verduidelijken
.
Maar nee, ik kan niet alles op gebied van webdesign en websites bouwen. Ik ben nou eenmaal vooral goed in dingen die weinig creativiteit vereisen zoals programmeertalen (PHP/MySQL) en markup talen (HTML/CSS). En dan hebben we het alleen nog maar over het aanmaken ervan, nog niet de volgorde, hoe en wat.
En dat is ook exact mijn probleem. Ik ben momenteel bezig met een remake van mijn website, www.jongerenweb.com (momenteel staat er nog de oude temp. page op, moet ik nog veranderen
) en daarbij zoek ik enthousiaste mensen die goed zijn in designen (photoshop/psp, kennis van html/css en eventueel nog flash maar dat laatste is geen vereiste (liever niet dan wel zelfs...)) en die het wel leuk lijken om een layout/style/skin hoe je het noemen wil, te maken voor mijn compleet nieuwe site straks.
Het liefst zou ik zien dat mensen het vrijwillig doen en dat ik in de ruil daarvoor:
Mocht je dat niet voldoende vinden, dan ben ik zelfs wel bereid te praten over eventueel een vergoeding in de vorm van $$$...
Natuurlijk heb ik ook eisen aan de layout, deze kun je hier vinden... Lees het eens door zou ik zeggen en dan hoor ik het wel
.
ps: laten we zeggen dat niet iedereen overal even goed in kan zijn
.
Ik weet niet of het nou wel zo verstandig is mijn verzoek/oproep hier te plaatsen (op Helpmij sowieso

Maar nee, ik kan niet alles op gebied van webdesign en websites bouwen. Ik ben nou eenmaal vooral goed in dingen die weinig creativiteit vereisen zoals programmeertalen (PHP/MySQL) en markup talen (HTML/CSS). En dan hebben we het alleen nog maar over het aanmaken ervan, nog niet de volgorde, hoe en wat.
En dat is ook exact mijn probleem. Ik ben momenteel bezig met een remake van mijn website, www.jongerenweb.com (momenteel staat er nog de oude temp. page op, moet ik nog veranderen

Het liefst zou ik zien dat mensen het vrijwillig doen en dat ik in de ruil daarvoor:
- Een tagline onderaan de pagina zet in de vorm van "Style by [hierjenaam]"
- Je banner in ons systeem zet
- Je een plekje kan bieden als moderator/supervisor bij het forum of de chat...
- Of zelfs crewmember maken en een deel van de site beheren... Ook leuk is dan een eigen e-mailadres en een subdomein (jouwnaam.jongerenweb.com en jouwnaam@jongerenweb.com) waar je ook scripting support op hebt...
Mocht je dat niet voldoende vinden, dan ben ik zelfs wel bereid te praten over eventueel een vergoeding in de vorm van $$$...
Natuurlijk heb ik ook eisen aan de layout, deze kun je hier vinden... Lees het eens door zou ik zeggen en dan hoor ik het wel

ps: laten we zeggen dat niet iedereen overal even goed in kan zijn

Laatst bewerkt: