Niets te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hoi ppl,

Ik weet niet of het nou wel zo verstandig is mijn verzoek/oproep hier te plaatsen (op Helpmij sowieso :D) aangezien sommigen mij zien als een of andere "website-guru" die voor niets terugdeinst en alles kan. Nou, ok dat valt dan misschien ook wel weer wat mee maar om het maar ff extra te verduidelijken :).

Maar nee, ik kan niet alles op gebied van webdesign en websites bouwen. Ik ben nou eenmaal vooral goed in dingen die weinig creativiteit vereisen zoals programmeertalen (PHP/MySQL) en markup talen (HTML/CSS). En dan hebben we het alleen nog maar over het aanmaken ervan, nog niet de volgorde, hoe en wat.

En dat is ook exact mijn probleem. Ik ben momenteel bezig met een remake van mijn website, www.jongerenweb.com (momenteel staat er nog de oude temp. page op, moet ik nog veranderen :D) en daarbij zoek ik enthousiaste mensen die goed zijn in designen (photoshop/psp, kennis van html/css en eventueel nog flash maar dat laatste is geen vereiste (liever niet dan wel zelfs...)) en die het wel leuk lijken om een layout/style/skin hoe je het noemen wil, te maken voor mijn compleet nieuwe site straks.

Het liefst zou ik zien dat mensen het vrijwillig doen en dat ik in de ruil daarvoor:

• Een tagline onderaan de pagina zet in de vorm van "Style by [hierjenaam]"
  • Je banner in ons systeem zet
  • Je een plekje kan bieden als moderator/supervisor bij het forum of de chat...
  • Of zelfs crewmember maken en een deel van de site beheren... Ook leuk is dan een eigen e-mailadres en een subdomein (jouwnaam.jongerenweb.com en jouwnaam@jongerenweb.com) waar je ook scripting support op hebt...

Mocht je dat niet voldoende vinden, dan ben ik zelfs wel bereid te praten over eventueel een vergoeding in de vorm van $$$...

Natuurlijk heb ik ook eisen aan de layout, deze kun je hier vinden... Lees het eens door zou ik zeggen en dan hoor ik het wel :).

ps: laten we zeggen dat niet iedereen overal even goed in kan zijn ;).

Laatst bewerkt:
alhoewel ik het een leuk initiatief vindt (als tegenhanger van scholieren.com?) denk ik niet dat bezoekers daar op een docent als crewmember of moderator zitten te wachten... :p

Uiteraard wil ik je wel bijstaan met raad en daad.
(x)html, css en scripting. (alhoewel ik mezelf aan het "omscholen" ben naar DOM scripting nu :eek: )

grtzz

t.

Ik ben het volledig met Teacher eens.. trouwens, ben jij ook leraar Teacher :D?

Geplaatst door teacher
alhoewel ik het een leuk initiatief vindt (als tegenhanger van scholieren.com?) denk ik niet dat bezoekers daar op een docent als crewmember of moderator zitten te wachten... :p

Uhm... Wat bedoel je hier nou precies mee? Ik krijg een beetje een negatieve indruk nadat blaataap het er "helemaal mee eens" is...
Want ik denk namelijk dat je het wel een leuk initiatief vind (wat je ook schrijft immers) maar dat je jezelf gewoon niet geschikt acht voor die taak aangezien je zelf leraar bent (toch?) en ze misschien weggaan als ze erachter komen dat er een leraar achter zit of bij zit.

Nu valt dat denk ik allemaal wel mee en bovendien hoeven ze helemaal niet te weten dat jij.. ehm... u een leraar bent...

Als dat niet het geval is graag wat meer duidelijkheid... :D :o...

ps: wie heeft gezegd dat als je meedoet je per se MOET meedoen met de crew? Ik had een aantal punten opgesomd als mogelijkheden. Het hoeft niet alles of niets te zijn, het mag ook of/of/of/of....

Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat Teacher leraar was dus begrijp ik het nu maar ik denk dus dat er op internet al genoeg jongerensites bestaan en ik weet verder niet of dit meer te bieden heeft als andere sites maar soms heb je van een onderwerp gewoon al teveel bestaande sites. Net zoals animesites bijvoorbeeld... zijn er ook ontelbaar veel van en het gaat allemaal over hetzelfde.

Idd, er zijn genoeg concurrenten. Maar om toch succes te kunnen hebben moet je met iets bijzonders komen, iets wat de anderen nog niet hebben zodat mensen een reden hebben om naar jouw site toe te gaan. Anders blijven ze inderdaad bij hun huidige site.

Maar reken maar dat er genoeg andere dingen in zitten en dat het ook een stuk uitgebreider moet worden... Daarom zoek ik ook zo wijd naar iemand die hier goed in is, het scripten doe ik en een aantal anderen die meehelpen wel. Het ligt hem gewoon in het creative gedeelte :D ;).

Uiteraard wil ik je wel bijstaan met raad en daad.
(x)html, css en scripting. (alhoewel ik mezelf aan het "omscholen" ben naar DOM scripting nu :eek: )

grtzz

t.
:D HAHA leuk ik kom het nu pas tegen in het jaar 2007 je bent wel crea tjokt op het internet ..............tjok je nog steeds heeft niets met ber te maken maar wilde dit ff kwijt het maakt het internet en forum lachen topper:thumb:

Je mag topics uit 2003 met rust laten zeker als het geen toegevoegde waarde aan het topic geeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan