Nieuw computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee, ik was dit weekend even weg en ben helemaal niet op internet geweest. Het is goed om te lezen dat hij besteld is. Vaak zeggen mensen van oke nu weet ik ga bestellen en dan bestelllen ze et pas over 4 maanden ofzo. Laat het horen als alles binnen is en draait en mocht je vragen hebbe, gewoon stellen! Veel plezier met je nieuwe pc!!

ik ga hem volgende week zaterdag in elkaar zetten;)... dus dan horen jullie wel meer van mij.

Maar die videokaart die ik gekozen heb heeft 2 DVI aansluitingen, maar mijn beeldscherm heeft dat niet, wat nu?

Je krijgt bij die videokaart een DVI naar VGA adapter meegeleverd dus dat is geen enkel probleem :thumb:

Ja dat zat ik ook al te kijken, maar bij elke videokaart staat dat behalve bij deze. Hebben ze dat er dan niet bijgezet of zit er gewoon niks bij?

Bij mijn kaart stond het ook niet vermeld en ik kreeg er ook één meegeleverd.
Maar bij mij is die niet eens nodig geweest aangezien er op mijn kaart 1 VGA en 1 DVI poort zit :p

Okee, nou dan moet het wel lukken:)... voor de rest moet ik bij het in elkaar gewoon zorgen dat ik niet onder stroom sta (af en toe de kast aan raken)

Wat tips voor ESD (electrostatic discharge): pak voordat je begint de kachel of kraan met beide handen vast en hou deze even 20 seconden vast, werk niet in een ruimte met vloerbedekking, zorg dat de ruimte niet te vochtig is en laat je wollen trui in de kast hangen :thumb:

Na gehoord te hebben dat er een fout in de bestelling zat. Ben ik toch weer gaan twijfelen tussen AMD en Intel (sorry maar ik bestel hem alsnog vandaag of morgen)
Als ik effe kijk zijn de quad core's van AMD veel beter dan die van Intel en nog te betalen ook, Ik zat te denken aan de phenom II 920/940 alleen als ik die aanklik kan ik maar uit 4 moederborden kiezen. en die zijn erg slecht. Als ik dan voor de AMD Phenom X4 9950 Black Edition kies dan kan ik wel aardig wat moederbordjes selecteren maar intern geheugen is nu weer een groot probleem, kan iemand mij hier mee helpen, want bijv. yoeri jij hebt ook een phenom II 940 met een moederbord waar ik niet meer uit kan kiezen als ik die processor heb aangeklikt:S namelijk de MSI K9A2 CF-F.

Bedankt voor de hulp.

Dit moet gewoon kunnen. Draai hier perfect. enige waar je op moet letten is dat hij na het installeren zal aangeven: amd processor type unknown bij computerbeheer. Als je even naar de site van msi toe gaat, msi liveupdate doet en even kiest voor bios updaten zal dit verholpen zijn. Het werkt gewoon perfect!

Maar start hij dan wel op gelijk of doet hij dat dan niet?
En ben jij er tevreden mee of raad je me een ander bord aan?
En wat voor een geheugen heb jij dan want daar geeft hij bij mij steeds een fout:(
En hoe ga ik dat dan bestellen want ik kan die combinatie niet aanklikken, klik ik eerst de processor aan en dan kan het bord niet en andersom hetzelfde.

En nog een vraag over de graka: ik had de XFX 9800GTX+ vergeleken met de Saphire HD4850 (beide €139,-) en de 9800 kwam toch beter uit de vergelijking. hij heeft overal meer MHz. Raad je me dan nog steeds de 4850 aan?

Gewoon alles even los bestellen in een winkelmandje, en anders even contact opnemen met alternate, Prima bord, wel opletten zet je grafische kaart in donkerblauwe pci-express slot i.v.m. de snelheid van de sloten. Voor de rest moet het wel lukken. Hij doet het gelijk , werkt ook gelijk heel snel,alleen hij wordt niet herkend. Ik blijf erbij 4850 is beter, de 9800gtx is misschien ietsie sneller.

Okee nou klinkt goed, jammer dat er vertraging op het bord zit:) En kwa geheugen? ik wil 4 gB wat is dan het beste.

En waarom 4850 als allebei even duur. (ik respecteer je keuze en je mening, moet je ook niet veranderen alleen wil gewoon graag weten waarom want ik heb geen mening en wil dus gewoon de beste) Ik hoop dat ik niet te vervelend ben

Vertraging op het bord? zo bedoel ik het niet, alleen er zitten 2 pci- express sloten op voor videokaarten, de bovenste is x16 dus de volledige snelheid, deonderste is maar x8 dus wat minder bandsnelheid ofzo, weet niet hoe dat zit??? Geheugen gaat gewoon goed, alleen dan even 64-bit windows nemen, maar dat wist je al;). voorkeur weet ik niet echt, heb voor mezelf gewoon het gevoel dat die 4850 beter is, is wat nieuwer enzo. maar 9800gtx is ook gewoon een supersnelle hoor:)

Vertraging op het bord met de levering, ik snapte wel wat je zei, maar zo is het nog duidelijker:p En kwa warmte, want daar hoor je nogal veel gezeik over bij die beoordelingen?

kom nu op het volgende uit:

Graka: GF9800GTX+ (NVIDIA GeForce 9800 GTX+) / HD4850 (ATI Radeon HD4850)
besturingssysteem: Windows Vista Home Premium 64 bit (Windows)
kast: Behuizingen Midi Tower CM 690
Mobo: Moederborden Socket AM2+ K9A2 CF-F
intern geheugen: Geil Geheugen DDR2-800 4 GB DDR2-800 Kit (4096 MB)
Cpu: CPUs Socket AM2+ Phenom™ II X4 940 Black Edition
Harddisk: Harddisks 3,5 inch SATA HD103UJ (1.000 GB)
brander: DVD-reWriters Serial-ATA SH-S223F (22 / 8 / 16 speed)
voeding: StealthXStream 500W (500 Watt)

€825,90

is mijn voeding genoeg? en mijn intern geheugen een beetje goed?

Geheugen is goed, voeding merk niet bekend mee maar wattage zal wel genoeg zijn. Warmtje, tja wat vindje warm. mij 4850 is 46 graden en stressed rond de 55 dus ik vind het nette temperaturen. maar ze kunnen het gewoon aan tot de 90 graden dus dat is niet zo erg.

Geheugen is goed, voeding merk niet bekend mee maar wattage zal wel genoeg zijn. Warmtje, tja wat vindje warm. mij 4850 is 46 graden en stressed rond de 55 dus ik vind het nette temperaturen. maar ze kunnen het gewoon aan tot de 90 graden dus dat is niet zo erg.

Voeding is van OCZ, heel goed merk :thumb:

ah oke idd, ik zag alleen stream ofzo iets staan. dat zei me niet zo veel. maar idd ocz is prima!

Ja dan maak je me het lastig:rolleyes:, ronald waar zou jij voor gaan?

En wel een vraag welke computer vind je in verhouding beter, deze of de vorige (bovenaan de pagina)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan