Nieuw computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt, StealthXstream en ModXstream zijn voedingen series van OCZ, toevallig gisteravond nog naar zitten kijken dus vandaar dat ik het weet :p

Ja dan maak je me het lastig:rolleyes:, ronald waar zou jij voor gaan?

En wel een vraag welke computer vind je in verhouding beter, deze of de vorige (bovenaan de pagina)

Ik zou voor deze gaan (de laatste met de AMD Phenom processor) en dan de HD4850 videokaart erin stoppen. Die Nvidia is vergelijkbaar qua snelheden, maar op de totale pestaties schijnt ATI toch nog beter te zijn.

Veel waar voor je geld en die Phenom II serie is net nieuw en volgens mij de eerste AMD kern op 45nm technologie dus dat draait volgens mij net zo goed als intel :D

Ja dan maak je me het lastig:rolleyes:, ronald waar zou jij voor gaan? XFX9088GTX+ of Saphire HD4850

En wel een vraag welke computer vind je in verhouding beter, deze of de vorige (bovenaan de pagina)

Ja dan maak je me het lastig:rolleyes:, ronald waar zou jij voor gaan? XFX9088GTX+ of Saphire HD4850

Net op gereageerd :p
Enne Nick, je kan ook je berichten aanpassen in plaats van opnieuw posten ;)

Verder nog suggesties?

Me harde schijf omlaag gooien (750 GB) om mijn voeding naar de 600W te brengen ofzo?

Laatst bewerkt:
Ja zou je kunnen doen, je zou een 500 gb kunnen nemen en dan een wat zwaardere voeding. Harde schijf prik je er zo bij, een voeding moet je vervagenen.

Meer wattage voor je computer dus meer onderdelen kunnen draaien.
Maar laten we je voeding even parkeren, ik ga even globaal uitrekenen hoeveel watt je nodig gaat hebben.

Okee, ja das wel handig miss. over 2.5 jaar.

Maar heb ik dan aan 600W genoeg?

ronald gaat het uitreken dus op deze vraag krijg ik zo antwoord:)

Okee, ja das wel handig miss. over 2.5 jaar.

Maar heb ik dan aan 600W genoeg?

ronald gaat het uitreken dus op deze vraag krijg ik zo antwoord:)

Okay ik heb het uitgerekend, je gaat maximaal 450 watt nodig hebben.
Koop dus maar een goeie 600 watt voeding om wat marge te houden voor jezelf.
Daarnaast wordt het door ATI al aangeraden om een voeding van 550 watt of meer aan te schaffen als je een HD4850 kaart gaat gebruiken, en dat advies geven ze niet voor niets.

Edit: ik heb het trouwens op de volgende site berekend: http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

Nog een edit: je kunt aan deze voeding denken: http://www.alternate.nl/html/produc...DWARE&l1=Energie&l2=Voedingen&l3=tot+600+Watt
Een OCZ StealthXstream van 600 watt. Toevallig krijg ik hem morgen binnen dus ik laat je ff weten hoe hij bevalt :)

Laatst bewerkt:
okee, bedankt:)

maar als ik nou over een paar jaar denk ik wil een nieuwe videokaart, moet ik dan een nieuwe kopen of is het handig om ze in SLI versie te doen ofzo alleen dan voor ATI?

En wat is trouwens het voordeel van SLI?

Ik zou het niet weten wat het voordeel is van SLI, wellicht jij homemix?

over paar jaar kun je beter hele nieuwe videokaart kopen
sli is handig voor mensen die een super-pc willen en niet kunnen wachten op een nieuwe videokaart.

Ja ik zie hem. gewoon bestellen;) videokaart is gewoon een persoonlijke keuze. Processor is bloedje snel

Is goed, maar als je de reactie ziet vrij goed, 5 sterren uit 19 reacties, dan zeg ik een topper of niet. Waarschijnlijk ook wel 1 van de reden waarom jij heb hebt bestelt?

videokaart had ik er gewoon staan, omdat ik nog niet weet welke van de 2. Miss kwa grote beter de HD4850 omdat de 9800 ontzettend groot en dik is neemt hij waarschijnlijk aan de achterkant van me mobo 2 van die 5 sloten in, weet niet wat er in moet maar je hoort er veel gezeur oveer, de HD4850 heeft alleen in het midden dik en zal daar dus minder last van hebben;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan