Nieuw computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die zou het ook gewoon moeten doen, maar ik weet niet, bij mij stonden er wel 64-bit driver op internet

Ik heb em ff snel gedownload, Heb je winrar op je pc? anders moet je dat even installeren. Dan moet je dubbelklikken op hetgeen dat je gedownload hebt en dan staat er setup.exe Daar op dubbelklikken en dan zou het moeten lukken!

Als ik het uitpak, krijg ik 3 mappen met drivers, image, utility, en allemaal bestanden daaronder. Er zijn een paar grote bestanden zoals setup enz. alleen 1 bestand kan ik niet openen, dan geeft hij een error aan. voor de rest staan er ook bestanden met tekst of bestanden die ik niet kan openen:(..

heb het net weer geprobeerd maar tevergeefs. Hij kan niet de drivers van het bureaublad vinden.

geprobeerd, maar hij houd er gewoon halverwege meeop. nadat hij vraagt van stop je apparaat erin, en je drukt op next. krijg je gewoon je bureaublad en gebeurd er niks.

je drukt op net? ik zou het zo 1 2 3 niet weten. maar linksys heeft een gratis helpdesk, dus moet je maandag even belle

next, had het net verbeterd;) ik zou is kijken wat ik ga doen, denk dat zij mij daar ook niet mee kunnen helpen:(...

en anders moet ik hem naar zo'n gast brengen die computers maakt, daar moet hij trouwens zoiezo heen voor een antivirus en office enz.

Waarom zou je in vredesnaam je pc naar iemand brengen om antivirus en office te installeren? En Linksys zal wel moeten weten hoe het zit met hun drivers, ze zijn de fabrikant :confused:

goedkoper;)..... ik kan de drivers ook wel vinden, maar me computer kapt halverwege met de setup van zo'n driver, dus daar zouden zij dan toch ook niks aan kunnen doen?

Das waar, ik kijk wel effe, maar dat is pas maandag, dus ik kan morgen nog de hele dag uitproberen of het me niet toch lukt;)

Het internet is opgelost:D Voor de rest is alles klaar en kan ik gaan sparen voor uitbreidingen:D... mocht ik daar jullie hulp bij nodig hebben dan open ik een nieuw topic;)

Ik wil iedereen ontzettend bedanken die mij naar deze geweldige computer geholpen hebben:)

Maar er springen toch wel 3 mensen boven uit en dat zijn:

Yoeri
Ronald
Emile

Jongens jullie ontzettend bedankt, zonder jullie had ik nu niet zo'n geweldig snelle computer:thumb::D

Tot ziens,

Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan